AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Ok. Nå blir jeg virkelig redd her. Jeg føler meg helt frisk, men i stad kom det en 10-15 cm lang tynn, flat og gråaktig sak sammen med avføringen. Jeg tok opp en del av den og det skulle en del krefter til å ryke den, så det kan ikke være matrester. Hva gjør jeg nå? Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 20239...df1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Snakk med legen din. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Høres ut som bendelorm. Tror du må til legen for å få en ormekur. Om du har husdyr er det antagelig der du har fått det fra, så de bør få en kur de også, men av dyrlegen så klart Er ikke noe å være redd for, tabletter du får av legen tar livet av de ganske effektivt. ormene er ganske ufarlige. Men greit å bli kvitt de, så bestill time til legen. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Er nok snakk om en parasitt, ja. De er ufarlige så lenge de holder seg der de skal være, men det hender at de havner opp andre steder - i lunger og hjerne osv. så det er absolutt noe du burde få ut av kroppen ved å ta en tur til legen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå