Potetsekken Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Motstandene de har på http://www.electradeshop.com/ Koster 18kr for 100 stk. , mens på elfa koster 100 stk. 32 kr. I tillegg så har de på electrade 1% toleranse , mens de på elfa har 5%. Så hva er minuset med de på electrade siden de er så billige? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kvalitet? hmmz. ikke veit jeg. Lenke til kommentar
jostor Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Electrade er billigere enn Elfa på det meste! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kan være bl.a billigere material, dårligere produsent, dårligere kvalitet, store innkjøp, lavere profitt... Ville nok kjøpt fra elfa jeg, da er jeg garantert at det er god kvalitet, og da trenger man ikke bestille 100 pakker hvis man trenger 15 stykker... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Vil tippe at prisen for slikt settes mer ut fra kostnader i administrasjon og markedstilpasning, enn ut fra produksjonspris på selve komponenten. Slik er det jo på mange områder. Lenke til kommentar
Potetsekken Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Så kvaliteten er på motstandene fra electrade er ikke nødvendigvis dårligere enn de fra elfa? Uansett så er det vel ikke så stor forskjell på kvaliteten? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 ELFA: - Stort sortiment. - Det mesta i lager. - Snabba leveranser. - Höga priser (relativt). Jag känner inte till Electrade. /Olle Lenke til kommentar
zyp Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 ELFA:- Stort sortiment. - Det mesta i lager. - Snabba leveranser. - Höga priser (relativt). Jag känner inte till Electrade. /Olle Her er jeg nok enig på det meste, men ikke alle prisene til elfa er så høye, men på datautstyr er de desverre det, dessuten ligger de alltid etter utviklingen der, når nye teknikker kommer på elfa har de allerede vært å få tak i et år eller to andre plasser... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Metallfilm 0,6 w Disse er mer å anbefale. De har god toleranse, de tåler mer og du kan kjøpe enkeltvis... På elfa har de også serviceforpakninger... Men ellers var prisene på electrade brukbare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå