Pettern84 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hey! Har nylig gått til innkjøp av en ny stereo.. Spilleren i seg selv fungerer helt ypperlig men har et vesentlig problem.. Navigasjonen funker (den viser hvor jeg er i hovedmenyen og piper når jeg kjører for fort ) men selve Navigasjonsprogrammet fungerer ikke som det skal.. Når jeg trykker på Navi kommer det opp "lisensavtale for sluttbrukere" hvor jeg skal enten Avslå eller Godta avtalen.. Problemet er bare at jeg ikke får trykka på hverken avslå eller godta! og derfor jeg da altså ikke videre....(se vedlegg) Andre som har opplevd liknende evnt har løsning? (Ja, jeg har resatt stereoen opptil flere ganger) På Forhånd Takk! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 I følge brukermanualen, så skal det bare være å trykke på godta på skjermen, men det er mulig du må vente en liten stund før det blir aktivt der du skal trykke, og/eller bla deg helt ned til bunnen av den avtalen (skal jo liksom lese gjennom den ) Lenke til kommentar
Pettern84 Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Det er nettopp det! Får ikke bladd gjennom avtalen eller noen ting.. Kan trykke meg ut til hovedmenyen men ikke noe annet Lenke til kommentar
KnutFrusciante Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei!Fikk du fikset problemet? Sliter med nøyaktig det samme..! Lenke til kommentar
Pettern84 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Jepp! For min del var det så enkelt som å koble den grønne ledningen til parkbremsen på jord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå