Trond Olav Løkken Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 tango oscuro.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Synes dette ble dynamisk og flott - levende og lidenskapelig - en selvfølge i sort/hvitt etter min smak. Uttrykket blir bare forsterket ettersom du ikke har benyttet blits og låst bevegelsene. Supert bilde mvh Jan Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Synes dette ble dynamisk og flott - levende og lidenskapelig - en selvfølge i sort/hvitt etter min smak. Uttrykket blir bare forsterket ettersom du ikke har benyttet blits og låst bevegelsene. Supert bilde mvh Jan Takker så mye, Jan; det gjør godt med positiv respons når man kjenner seg litt ute på glattisen! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hei, Trond Olav Løkken. Bilder av denne type fascinerer meg voldsomt, for de er på en måte fullkomne uten å være teknisk perfekte. Bevegelser, lys og skygger bidrar til at betrakteren blir engasjert, og kan la fantasien spinne videre på den historien bildet selv forteller. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Noen ganger er det faktisk slik at det man ikke ser helt klart fester seg ennå sterkere til minnet... Nydelig bilde! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Noen ganger er det faktisk slik at det man ikke ser helt klart fester seg ennå sterkere til minnet... Nydelig bilde! Hjertelig takk, Albert og GroKoDilla! Litt musikk til bildet, i form av video med sakte tango; som jeg synes er flottest. "Oblivion" av argentinske Astor Piazzolla: http://www.youtube.com/watch?v=oB-RS000NLs Lenke til kommentar
nutini Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hei Trond Olav. Synes dette ble estetisk flott med akkurat passe lang lukkertid. Det grovkornete forsterker følelsen av bevegelse. Arvid. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Takker Arvid. Godt å høre at så mange tåler at man avviker fra normalen! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Et flott bilde Trond Olav God helg ! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Takker Arvid. Godt å høre at så mange tåler at man avviker fra normalen! Jeg digger det!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg