stevia Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Det er synd menn ikke har noe de skulle ha sagt når er kjerring blir gravid. Men dere får nå opprette holde denne whiteknight moralen deres om at vi bare skal stå å ta imot dritt ifra kvinnfolk. Så lenge det er kvinnen som har barnet i magen så er ting selvsagt hennes valg. Hadde vært motsatt om menn hadde vært gravid. Så det er en selvfølge at man ikke skal kunne bitte fast en kvinne til sykesenga og tvinge henne til å abortere mot hennes vilje. Dette ville vært et grovt brudd på menneskerettighetene. Om du vil ha noe du skulle ha sagt når du gjør en kvinne gravid, så får du knulle på de du er i forhold med bare da og ikke høvle over alt med vagina. Og eventuelt så kan du også bruke kondom i tillegg. Du slipper i alle fall å gå gjennom et svangerskap og du slipper å være en forelder om du ikke vil det. Det du kan gjøre er å passe litt på hvem du har sex med og at dere begge bruker prevensjon 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 MYe klokt i denne tråden. Ble selv uplanlagt pappa for en tid tilbake, og den prossessen har ikke vært lett. Endte opp med brudd og hele pakken. Det er desverre ekstremt vanlig idag. Livets lære og livserfaring kommer ikke gratis, og er dyrekjøpt, enten det gjelder menn eller kvinner. Verst er det kanskje for de barna det gjelder, som risikerer å få to sure og jævlige foreldre. Mange klager altfor mye, og blir nesten sure når de blir foreldre, mens andre sliter i årevis med å i det hele tatt bli gravide... Man har alle grader på skalaen i ett samfunn... Selv kom jeg "lett" til det, kjæresten min ble gravid uten at vi "prøvde", og siden forfalt forholdet.... Hva skal man si, vi fikk en ekstra unge, greit nok, hun er veldig glad i barnet, jeg også selvom jeg ser han lite. Velger man å se litt større på problemet, er det at verden er altfor overbefolket.... Se dokumentaren "er det plass til flere på jorden" av david attenborough så skjønner man at det er mer synd på kloden enn på oss egentlig. For min del, skal jeg alltid bruke kondom fra nå av. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Reglene og problemstillingene rundt abort og prevensjon er en del av seksualitetsundervisningen, temaet til TS taes opp der.Det er mulig det er annerledes nå, men sånn var det faktisk ikke da jeg gikk på skolen - og det er ikke lenge siden. Så jeg sitter i alle fall igjen og tenker at den eneste konsekvensen menn trenger å ta er barnebidraget.Det kan du jo tenke, men du kunne jo også vurdere å lese det trådstarter skriver om at mannen risikerer å ikke få se barnet sitt. Det blir i praksis en slags "abort light" for menn. De var med på en unnfangelse, men de fikk ikke noe barn. Mitt tips er i alle fall at man tar konsekvensen av det og at man er der for barnet uansett. Både far og mor. For barnet trenger faktisk begge foreldrene, og det er utrolig trist med de mannfolka som er så umodne at de stikker av fra konsekvensen ved å ha sex.Trådstarters problemstilling var vel heller det motsatte, at mora kan nekte han å se barnet. Rettssak bla bla bla - mødrene vinner 90%. Det er veldig tydelig at mange som kommenterer i denne tråden ikke har forstått hva som diskuteres i det hele tatt. Nemlig hvorfor forskjellen på risikoen for å bli gravid og risikoen ved å bli gravid ikke drøftes mer. Isteden bare braser folk inn og plaprer om risikoen for å bli gravid enda mer - noe som underbygger trådstarters påstand om at det at risikoen ved å bli gravid faktisk er et separat tema har gått mange hus forbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå