Øystein.F. Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ringenes Herre-spelet Shadow of Mordor har fått dato.Slakt orkar til hausten Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Skulle ønske det hadde inkludert co-op slik som War in the North som var knall. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ser helt for jævlig ut i forhold til hva som ble vist for noen mnd siden.... http://youtu.be/3Ps7puWAz1E Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hvis man ser litt på hvordan klatring på bygninger foregår er animasjonene klin lik dem fra AC. Helt. Klin. Lik. (I alle fall i den videoen jeg så tidligere.) Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hmm.... Som stor Tolkien-fan må jeg si meg skeptisk til at de burde satt spillet til Middle Earth. Fikk ikke heeeelt feelingen at det passet inn. Spillet i seg selv virker interessant nok, men jeg fikk litt inntrykk av at de nesten bare har satt spillet til dette universet pga at det er en garanti for at folk blir interessert. Kan for all del ta feil, og denne traileren kan være misvisende, men om jeg har rett så kan det godt hende at spillet ville vært mye bedre stilt ved å droppe alt som har med Middle Earth/LOTR-universet, og lage sitt helt eget, og evt. bygge en franchise ut av det. Nå kommer de bare til å få fansen på nakken Forrige trailer virket forøvrig mye mer «riktig». Blir spennende å følge med på hva det ender opp som. Time will show Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Skulle ønske det hadde inkludert co-op slik som War in the North som var knall. Må innrømme det er får co-op spel eg har kosa meg meir med enn War in the North 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Må innrømme det er får co-op spel eg har kosa meg meir med enn War in the North Det er ganske høyt oppe på lista i alle fall. Det er veldig mye som kan kritiseres ved det spillet, men det er rett og slett gøy. Husker ikke hvor langt jeg og en kamerat kom, men var vel på 3 playthrough (legendary). Begynte å bli litt lei det da Lenke til kommentar
Snikburz Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Skulle ønske det hadde inkludert co-op slik som War in the North som var knall. Må innrømme det er får co-op spel eg har kosa meg meir med enn War in the North Støttes! Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Assasins Creed møter War in the North Underholdende blir det ihvertfall garantert Men når fikk man lyssabler i Midgard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå