Øystein.F. Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Strategiklassikaren får seg ein finpuss og nylansering neste månad.Age of Mythology får HD-versjon Lenke til kommentar
Phoxec Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Beste ''Strategi'' spillet uten tvil! Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 YEY! Denne dagen blir bare bedre og bedre. :o) Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 FUCKING JA!!!!!!!!!! tidenes beste RTS Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Digger dette spillet. Dette, Ae2 og Warcraft 3 troner øverst på min liste over klassiske rts Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hva med empire earth 1 HD? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hva med empire earth 1 HD? Ahh. Empire Earth var også konge. En god blanding AoE og Civilization. Hvorfor lages det ikke like mange sanntidsstrategispill med middelaldersetting lenger? Nå har jo bare Total War, og det er en helt annen type spill. Trist. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Yippiee!! Digga dette strategispillet husker jeg Red Alert 2 HD-versjon next! 1 Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Dere som jubler for dette, kjøpte dere AE2 HD versjonen? Jeg ble ihvertfall utrolig skuffa og angrer veldig på at jeg betalte for noe slik. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Dere som jubler for dette, kjøpte dere AE2 HD versjonen? Jeg ble ihvertfall utrolig skuffa og angrer veldig på at jeg betalte for noe slik. aldri likt age of empires serien. så jeg stod lett over. AOM derimot har jeg brukt utallelige timer på, fikk med flere på dette, tror jeg har ett bilde med 12 stykker som laner på dette spillet. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Får håpe dette ikke bare blir en "wannabe HD versjon", da den siste HD-remaken jeg kjøpte var Age of Empire 2: HD Edition, som ikke kan kalles en HD versjon.En HD versjon er etter min mening enten en total remake, eller en KRAFTIG overhaling av originalen. Endret 3. april 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Fantastiske nyheter!!! Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Når vi er inne på (relativt gamle) gode RTS-spill, Rise of Nations anyone? Et spill jeg har kost meg mye med opp igjennom! 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 HÅHÅ! Dette er gode nyheter! Et av mine favoritt RTS spill! Lenke til kommentar
MooseKiller Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Skulle ønske det var uten expansion, men om de har fjernet autoque så kanskje det funker uansett:) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Bring on Age of Empires IV, Microsoft. Gjør en siste god gjerning før dere forlater spillbransjen. Lenke til kommentar
Tullkongen Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Mange timer ble investert i dette spillet når det først kom ut, og flere skal det bli. Et fantastisk rts spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå