Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Neppe. Burde vært mulig siden ganske mange har vært inaktiv i flere år og trolig ikke kommer tilbake. Burde være en ny regel at om du har vært avlogget i 1 år så mister du retten til bruker navnet ditt og andre kan få det, og du for eksempel får navnet bruker 1 eller det nummeret du er som bruker, bruker 10000 vist du er bruker nummer 10000 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hvilket navn er det du vil ha? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Det har blitt gjort frå tid til anna. Det blir vurdert individuelt i kvart tilfelle. 1 år er neppe lenge nok. Endret 1. juni 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hvilket navn er det du vil ha? Nei ikke jeg, det er ts som vil ha:) Det har blitt gjort frå tid til anna. Det blir vurdert individuelt i kvart tilfelle. 1 år er neppe lenge nok. Ja var kanskje litt for lite, kanskje 3 eller 4 istedenfor? Har man ikke logget seg på da er det lite sannsynlig man noen gang gjør det igjen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Hvorfor mistet jeg en Ø, og kan ikke endre navnet? (du har endret 1 av 1 mulige ganger, noe jeg ikke har gjort?) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hvorfor mistet jeg en Ø, og kan ikke endre navnet? (du har endret 1 av 1 mulige ganger, noe jeg ikke har gjort?)Send PM til en admin. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tja, han kunne jo kalt seg Rema1.Beklager sent svar, men det tok litt tid å telle ferdig. Ha en fin kveld, L4r1, L4r2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå