A Guy Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hei, jeg skal kjøpe ny laptop, men vet ikke hvilken jeg burde kjøpe. Jeg skal bruke laptopen til skole og litt spilling (jeg vil kunne spille på "high" setting). Jeg trenger en jeg kan ha med meg til og fra skolen som ikke veier super mye. Jeg vil ikke bruke super mye penger, men jeg kan bruke rund 10 000. Har dere noen tips? Jeg vurderte å kjøpe en Asus n56jr først, men så syntes jeg den kunne bli litt stor til skole. Så jeg vil helst ha noe rundt 14 inch. Og den må kunne holde seg i flere år.. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Vel du får ikke så mye gaming laptop under 15.6". Nærmeste jeg fant: Multicom Xishan W230S 13.3" Full-HDMatt, Intel Core i7-4700MQ, 16GB, 128GB SSD + 1TB HDD, GeForce GTX 765M, Uten operativsystem Ferdigmodell med god spillytelse 4th gen Intel® Core™ i7 GeForce GTX 765M Sikkert ikke helt lydløs, så får du høre eventuelt med multicom hva det vil koste å ha f.eks GTX 860 som skjermkort istedenfor, vil anta du kommer over 10k da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå