J@9 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Hei.Lurer på om det kan være noe verdi på veldig gammelt utstyr?Rydder på loftet hos foreldrene mine og har funnet noe veldig gammelt utstyr.Tror det er utstyr fra 8088 til 386.En maskin har dual floppy og ikke harddisk.Fant også en commodore stasjonær, en schneider stasjonær.Kan komme med komplett liste når alt er bært ned og jeg har fått en oversikt. Og evt testet.Fant blant annet også en harddisk fra 1988! Endret 3. april 2014 av J@9 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hehe lenge siden jeg har teste dem, men det er jo museum gjenstander du har funnet så kanskje det er den rette plassen å plassere dem? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Kan jo hende. Tror selve maskinene kun er skrudd opp og ikke noe tatt ut. Men deksler er tatt av på alle. Men bør være der det også Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Rakk ikke å hente ned alt, og heller ikke å prøve noe. Men kunne se 4 CRT skjermer (en av dem var IBM), et IBM tastatur. Av maskiner har jeg hittil funnet: Commodore 386 sx25 Schneider 286 (Muligens 240, evt 201 tror jeg) Olivetti (muligens M19, denne som ikke har harddisk) Mulig det dukker opp mer også Lenke til kommentar
tingo Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Du kan jo prøve på retro1.no, de har et kjøp / salg forum. Det er mest spill det går i, men det er mulig du får solgt noen maskiner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå