AfterGlow Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Den buede 4K-modellen har fått norsk pris.Her er årets toppmodell- TV fra Samsung Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Noen som helst form for død piksel-garantier? Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Noen som helst form for død piksel-garantier? http://skp.samsungcsportal.com/integrated/popup/FaqDetailPopup3.jsp?cdsite=no&seq=430142 "Samsungs pikselgaranti dekker piksler som er stadig hvite (låste)." 30 sek googling. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) okSamsung kunne gjerne ha dekket mer enn kun de hvite som er låste. Litt ergerlig å investere og så har man plutselig en gul piksel eller noe annet spennende.Er det der med døde piksler noe dilemma dersom man hadde hatt en OLED + 4K (8K) Spørsmålet dreier seg jo om OLED da, ikke sant. Men høyoppløst gir jo X ganger mer piksler hvor det kan være noe det skjer noe galt med. Jeg må si jeg er skeptisk til LED-skjermer i så høy prisklasse og uten en fullstendig dekning for alle former for pikselfeil.Denne gang googlet jeg: OLED has a LOT of pros, but two very serious cons - limited lifetime and screen burn-in. They might be able to bring the lifetime to over 60,000 hours which will be more than acceptable, but the burn-in, just like with plasmas, is impossible to completely overcome at least from what I've read (I might be wrong). Especially for PC monitor use with menus, etc. Åh, omtrent maksimalt 6,8 års levetid på OLED altså. Ikke særlig overbevisende om man skulle brukt den som reklameplakat f.eks. http://hardforum.com/showthread.php?t=1491292 Endret 3. april 2014 av G Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Så dette er det eneste nye Samsun kommer med på TV fronten nå? Bryr med ikke om 4K TV til 30 laken nå innholdet er flere år unna. Gi meg en bra 46-50" uten masse dill-dall Lenke til kommentar
Mropptatt Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 samsung har null tolleranse når det gjelder pixel feil. Det samme har Grundig og mange andre merker. De bare sier ikke så mye om det. Lenke til kommentar
Mropptatt Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 4k materiale kommer i år i form av Netflix (House of cards, Breaking bad med flere). Ellers så blir det oppskalering av blu-ray. Til neste år får vi kanskje en 3 lags blu-ray spiller som har plass til 4k materiale. Kommer flere spennede TV-er både fra Samsung, LG, Panasonic og ikke minst Philips. Android TV med xbox stikke, det er gøy. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 må jo være litt knotete å henge på veggen de der... Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ikke 4K. Ultra-HD, Ultra-HD, Ultra-HD... Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 samsung har null tolleranse når det gjelder pixel feil. Det samme har Grundig og mange andre merker. De bare sier ikke så mye om det. Null toleranse i garantisaker i favør Samsung, eller i favør sluttbruker av produktet (kunden) ? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 de kunne god ha kommet med noen mindre størrelser også som f.eks 30 tommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 det er jo helt usaklige priser... er jo ikke en kjeft som kjøper en tv til 42k Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 det er jo helt usaklige priser... er jo ikke en kjeft som kjøper en tv til 42k Jasså? Så det selges altså ingen tv i prisklassen 40-50k ++? Humre... Humre... 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 de kunne god ha kommet med noen mindre størrelser også som f.eks 30 tommer Kommer nok i løpet av fem seks år tipper jeg. Selv har jeg lyst på en 42 tommers ultra-hd-tv. Har ikke plass til større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå