mobilen.no Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Samsung lanserer tre nye nettbrett for prisbevisste.Nå kommer Galaxy Tab 4 Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 seriøst trodde de skulle lansere galaxy tab 4 men tab 2 er jo nesten like bra what the f 2 Lenke til kommentar
ThermalTake98 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 seriøst trodde de skulle lansere galaxy tab 4 men tab 2 er jo nesten like bra what the f Penger vet du. Når selskaper er så store som Apple og Samsung så handler det meste om penger. 1 Lenke til kommentar
julaften Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 "uten at det er snakk verken om spesielt trege brett eller dårlige skjermer" En oppløsning som bare er marginalt bedre enn gamle iPad 2 må vel sies å være "dårlig"? I 2014? Skjønner ikke at Samsung får solgt den der plastikk-søpla med så dårlige skjermer. 4 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 "uten at det er snakk verken om spesielt trege brett eller dårlige skjermer" En oppløsning som bare er marginalt bedre enn gamle iPad 2 må vel sies å være "dårlig"? I 2014? Skjønner ikke at Samsung får solgt den der plastikk-søpla med så dårlige skjermer. Hvor fornøyd du er med brettet måles heldigvis med flere faktorer enn antall piksler på skjermen. 2 Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg syns det er flott at det lanseres produkter i flere prisklasser. Ikke alle har råd, eller er villig til å betale for "top-of-the-line" produkter. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Men dette var da ganske dyrt for så dårlige specs? Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Knust av asus og Huawei når det gjelder spec og byggekvalitet prisen er forsåvidt høyere også.. For disse prisene kan man jo hente seg helt ok w8 brett. Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Ser forresten at man får en Xperia z ultra for samme prisen som tab 7 4g... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hvis disse brettene er like dårlige som tab2 så er det like greit å bare spyle pengene ned i do....tab 2 er utrolig tregt..og skaper mer irritasjon og sinne, enn glede..Tror jeg står fint over disse brettene. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Så kjedelig at jeg vil helst slippe å se de mer Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hvis disse brettene er like dårlige som tab2 så er det like greit å bare spyle pengene ned i do....tab 2 er utrolig tregt..og skaper mer irritasjon og sinne, enn glede..Tror jeg står fint over disse brettene. Jeg har overhodet ikke slike problemer med min Galaxy Tab 2 Lenke til kommentar
dopus Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hvis disse brettene er like dårlige som tab2 så er det like greit å bare spyle pengene ned i do....tab 2 er utrolig tregt..og skaper mer irritasjon og sinne, enn glede..Tror jeg står fint over disse brettene. Jeg har overhodet ikke slike problemer med min Galaxy Tab 2 Jobb nettbrett...standard rom..ikke moddet. Utrolig tregt. Bare å skifte meny vindu gjør at brettet hakker...treg på surfing /innlasting av nettsider. Rett og slett for treng Soc i dette nettbrettet. Kanskje det hadde passet bedre med android L på dette brettet siden det skal være lettere å drive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg