Torstein Norum Bugge Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Den ser kanskje merkelig ut, men kan dette være fremtiden?Dette er en selvkjørende minileilighet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Egner seg dårlig på dårlige norske veier, men kommer den med større hul, demping og 4-hjulstrekk så kanskje.. Lenke til kommentar
1mathias8 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg bare lurer på om det er toalett i den, siden det blir sagt at den er en minileilighet. 2 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Kule saker, men virker litt useriøst med så mange skrivefeil i konseptet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg bare lurer på om det er toalett i den, siden det blir sagt at den er en minileilighet. Første jeg tenkte på. Når jeg har sovet noen timer vil jeg helst tømme ryggen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg tror ikke dette blir noen utfordrer til campingvog med det første. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Bilbelte er oppskrytt i fremtiden. Demolition man skjønte det, ved sammenstøt : bilen fylles øyblikkelig med en skummasse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg