kristianstenerud Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei. Jeg var på lan den foregående uka, og der kopierte jeg noen filmer som noen delte. Når jeg kom hjem oppdaget jeg at den ene filmen var filene slik at hvis du trykket på dem gikk du rett inn på nero og var klar til å brenne dem som svcd, er det en mulighet for å gjøre om dette til divx/mediaplayer filer? En annen film jeg kopierte BIN-filer, hvilket programm trenger jeg for å se denne? -takk- Lenke til kommentar
Folo Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 til bin og cue kan du bruke Daemon Tools cue/bin er et image av en cd , altså en cd på harddisken. Daemon tools lager en virtuel dvd-rom som gjør at du kan "mounte" cue filen rett fra harddisken. alternativet er å brenne på en cd Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei Bin filer er eit image (bilde) som er laget av filmen. Bin filer blir ofte brukt til å lage eit bilde av ein CD og så brennes på ein ny cd. Det er fleire måter å få filmen "ut" av bin fila. 1: Bruke Nero sin brenn image funksjon 2: Laste ned Isobuster, opne Bin fila med det programmet og ta ut filmen. Link til ISObusteR: http://www.smart-projects.net/isobuster/ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det du har lastet ned er SVCD filmer. De filene er image av cd'er. Hvis du brenner de filene kan du bruke en dvd spiller til å spille av filmene. Hvis du vil se filmene på pc'en uten å må brenne cd'er, må du laste ned "Daemon Tools". Det programmet oppretter en virtuell cd'rom. Da åpner du filen i programmet ( da bruker du den virtuelle cd-rom'en ) og åpner et dvd avspillings program. Da åpner du "AVSEQ01" som ligger på cd'en. Voilà edit: noen kom meg i forkjøpet... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei. Jeg var på lan den foregående uka, og der kopierte jeg noen filmer som noen delte. Hmmm.. er dette lov, da? *Smekke på fingeren* Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei. Jeg var på lan den foregående uka, og der kopierte jeg noen filmer som noen delte. Hmmm.. er dette lov, da? *Smekke på fingeren* sikkert hjemmelagde CS filmer ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå