SnowJab Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Når jeg setter laptoppen i sleep-mode og skal skru den på igjen mister jeg alle multitouchfunksjoner på touchpaden... Nå har Windows 8 blitt oppdatert en del ganger på laptoppen min, men det er fortsatt et problem som dukker opp ofte, ikke alltid. Setter stor pris på svar! =) Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Sikkert driverproblemer, tviler på at det blir fiksa i en Windows Update, søk etter modellen din og finn driverne til touchpaden din Lenke til kommentar
SnowJab Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Sikkert driverproblemer, tviler på at det blir fiksa i en Windows Update, søk etter modellen din og finn driverne til touchpaden din Touch-pad-driveren? Evt hvor finner jeg en slik driver på nett? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Du Googler navnet på maskinen + produsent + touchpad drivers Lenke til kommentar
SnowJab Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Du Googler navnet på maskinen + produsent + touchpad drivers Tusen takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå