Gå til innhold

Nettbrett for Hearthstone


Krigs

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjører til jobb via buss igjenom Trondheim sentrum hver dag. Jeg hadde en ide om å kunne spille hearthstone(online kortspill utgitt av blizzard) på bussturen. Lar dette seg gjøre?

 

Windows eller ipad?

Først og fremst må jeg ha et nettbrett som støtter HS. Akkurat nå er det bare windows og ipad som støttes for hearthstone.Jeg vet at blizzard har sagt at det skal komme støtte for android, men jeg hadde helst sett en løsning som er aktuelt akkurat nå. Derfor har jeg helst sett for meg et windows basert nettbrett. Men er det ikke mulig, så er ipad også aktuelt.

 

Rask nok til å kjøre spillet.

Den må kunne tåle å kjøre spillet også. Nettbrettet bør da kanskje ha CPU med "Bay Trail"-teknologi kanskje?

 

Mobilt bredbånd

Jeg er avhengig av å være online på hele bussturen. Bussen kjører veldig sentralt, så den får da kanskje stabil nok dekning til å ta inn 3G hele turen? Om det er bra nok for å støtte spillet, det vet jeg ikke?

 

4G

Vurderte også 4G da det begynner å bli bra utbygning på dette, men det er færre/dyrere varianter av nettbrett som støtter dette.

 

 

Jeg så først på en http://www.dell.com/no/p/dell-venue-11-pro/fs

Den har kanskje det jeg trenger, men de selger ikke denne av 4G-versjon i norden dessverre.

 

Noen forslag?

Endret av Krigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...