Feh Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ettersom jeg ikke ser på noe annet enn NRK og TV2 kunne jeg tenkt meg å kvitte meg med tv-abonnementet mitt og NRK-lisensen i samme slengen ved å gå over til nett-tv. I forrige uke så jeg at både NRK og TV2 har chromecast funksjonalitet på trappene. NRK har delvis rullet ut en "beta" der man kan sende programmer fra PC til TV via Chromecast, men fungerer ikke helt som det skal ifølge rapporter fra brukerne. Sumo har enda ikke kommet med noe funksjonalitet tror jeg, selv om de sa det skulle komme denne uken. Og erfaringsmessig kan jo slike utviklingsting ta sin tid før de fungerer. Hele poenget her er jo å spare penger. Ved å si opp TV-abonnementet, plombere TVen og melde fra at jeg ikke skal betale lisens får jeg en årlig besparelse på 6500 kr. Med f.eks en chromecast og et sumo abonnement er jeg fortsatt nede i en besparelse på 5000 kr i året. Så hvilke alternativer finnes, som ikke er dyre (f.eks HTPC)? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Du kan jo koble til laptop/nettbrett/telefon til tv'n og sende signalene derfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå