dan3682 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hei alle sammen, har ett Panasonic DMC-TZ10 (GPS) med 8 gb minnekort som jeg har kanskje har tatt 30 bilder med siden den var ny og da lurer jeg på hvor mye det er vettig ta for det ? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Brukt er brukt, og du kan neppe forvente noe mer enn halv pris. Det er fire år siden det kom ut, men kanskje kjøper ser gjennom fingrene på det siden kameraet er lite brukt. Merk at jeg uttaler meg på generell basis, uten noen nærmere kunnskap om dette spesifikke kameraet. Du kan jo evt. søke på finn eller qxl og se hva de går for der? 1 Lenke til kommentar
dan3682 Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Brukt er brukt, og du kan neppe forvente noe mer enn halv pris. Det er fire år siden det kom ut, men kanskje kjøper ser gjennom fingrene på det siden kameraet er lite brukt. Merk at jeg uttaler meg på generell basis, uten noen nærmere kunnskap om dette spesifikke kameraet. Du kan jo evt. søke på finn eller qxl og se hva de går for der? Takker for svar Har prøvd å se litt rundt omkring men får bare prøve å legge det ut til 1200 kr å se hva som skjer. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 1200 kroner var da fryktlig mye for et kamera som har kostet 1200 kroner nytt? https://prisguiden.no/produkt/panasonic-lumix-dmc-tz10-119273/prishistorikk Dessuten vil jeg tippe at et nytt kompaktkamera til 1200 kroner er vel så godt, om ikke bedre enn et som er fem år gammelt. Det ble lansert i april 2009. Men hvem vet, du treffer kanskje på noen lettlurte. Jeg ville prøvd på 500 kroner. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå