Spillredaksjonen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Vil du være med å bygge Norges største satsing på konkurransebasert spilling?Esport: Gamer.no søker medarbeider i deltidstilling for esport Lenke til kommentar
nocR Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Dette hadde vært en fantastisk stilling å søke på hvis det var fra august av! Dessverre opptatt med å forsvare landet i en 100% stilling for tiden.. Lykke til, både Gamer.no og den fremtidige nyansatte. 3 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Får alltid litt vondt når jeg ser Gamer søker etter folk og husker at jeg ikke har muligheten akkurat nå. Er student i England for øyeblikket så har ikke mulighet for å reise rundt da jeg ikke kan gå glipp av noe. Håper vi ser noe lignende i fremtiden da jeg er ferdig med studiene til neste år. Lykke til alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er i hvertfall over 18 Lenke til kommentar
varoes Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hvis Smite blir med i denne esport delen så ;3 Lenke til kommentar
N7-Liara Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Dette virker som noe for meg ja Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Vet at dere ikke er alene om å skrive "esport", men det er e-post og e-sport. Bare prøv å lese ordet uten bindestrek, med vanlig norsk tonefall. 1 Lenke til kommentar
KngLuis Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Heissan. vil dere svare alle søknader som blir sendt til dere? eller vil dere kun ta kontakt med kanditaten som er aktuell? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Alle som har søkt vil få et svar når vi har kommet et stykke videre i prosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå