Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor eller HomeNet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Kom i kontakt med en hyggelig selger fra HomeNet. Jeg fortalte han at vi hadde Telenor allerede, men at dette var rett og slett udugelig, tregt, høy ping,osv. Har til tider 800 i ping, 0.002 i upload og 0.2 ned. Betaler for 0.6 opp og 14 ned.

Han kunne tilby meg samme fart, mer stabilitet og god kundeservice (Noe Telenor mangler...). Alt dette til ca. Halve prisen av Telenor. Gjelder forøvrig ADSL.

Har lest rundt og funnet mye "pepper" til HomeNet. Da lurer jeg på, hva er deres erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HomeNet bruker samme linje som Telenor. Hovedsakelig tenker jeg på kundeservice, iforhold til om dem tar tak i feil på linja, høy støymargin,osv. Noe jeg har problemer med nå, Telenor gjør ikke en "damn shit" for å fikse opp i det.

Det blir værtfall ikke bedre av HomeNet. Du får bare ett ekstra ledd å forholde deg til.

Kjapp googling viser deg at stortsett alt disse selgerne sier er hvite løgner.

Lenke til kommentar

Har fått sjekket opp det, støymarginen er veldig lav, linja står på Gul, sannsynligvis et brudd på linja ifølge en kompis av meg som sjekket det opp. Telenor nekter å gjøre noe som helst.

Definer nekter? Visst du melder feil, på en ordentlig og saklig måte. Så sender de montør.

Lenke til kommentar

ikke mulighet for å sende ut noen hørtes veldig rart ut? jobber jo selv som Telemontør og kan garantere at feilene kommer inn til oss uansett om vi har mye å gjøre eller lite å gjøre, feilene skal alltid prioriteres....kjøper ikke at Telenor "ikke har mulighet"

Lenke til kommentar

ikke mulighet for å sende ut noen hørtes veldig rart ut? jobber jo selv som Telemontør og kan garantere at feilene kommer inn til oss uansett om vi har mye å gjøre eller lite å gjøre, feilene skal alltid prioriteres....kjøper ikke at Telenor "ikke har mulighet"

Nei, det er noe som skurrer her.

Lenke til kommentar

Har hatt Homenet (Ventelo) de siste 6 årene, og kundeservice er vel litt opp og ned avhengig av hvem det er du får snakke med på kundeservice vil jeg tro. Linja forholder seg forholdsvis stabil, men det hender at jeg får "Ugyldig IP adresse", og det skjer som regel når kundeservice har stengt for kvelden, men da får jeg som regel forklart at feilen ligger hos Telenor.

Lenke til kommentar

HomeNet bruker samme linje som Telenor. Hovedsakelig tenker jeg på kundeservice, iforhold til om dem tar tak i feil på linja, høy støymargin,osv. Noe jeg har problemer med nå, Telenor gjør ikke en "damn shit" for å fikse opp i det.

garanterer at Homenet gjør ikke den steike shit til å fixe noe. hold deg unna Homenet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...