Audun B Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Niensom vet hvordan ta screenshot i Windows media Player? Er det en spesiel knappe eller noe? PrintScreen funker ikke.. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Nei, det stemmer at det ikke fungerer. Det skyldes at Windows Media Player (og praktisk talt alle andre videoavspillere) bruker overlay. Jeg har ikke fryktelig mye greie på det tekniske bak det, men det innebærer ihvertfall at der du ser filmen, er det bare en farge som filmen projiseres på. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre, men det er ihvertfall lagt opp slik at om du prøver å ta screenshot av det så får du bare den bakgrunnsfargen. Sasami2k kan spille av film uten å bruke overlay-funksjonen. Regner med at du kan ta screenshot da. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Det programmet fungerte ikke det. Sto at det ikke passa med det fat-32 systemet eller noe. En kamerat av meg fikk til å ta bilde i media player en gang før men han husker ikke hvordan han gjorde det. Det finnes en knapp som tar bilde i media player men det er tydeligvis ingen som vet det. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har du ati kort kan du laste ned ati multimedie avspiller. Der har du egen kamera knapp Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har nok ikke ati kort. Er ikke halt sikker om du mente ati hovedkort eller grafikk kort. Har Asus GeForce FX 5800 og Soltek nForce 2 hovedkort. Men det kan da ikke være så vanskelig å finne ut. Hva med Hyper snap da funker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå