Sheldon C Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Har hatt rørlegger på besøk og mottatt regning. Er det normalt at en rørlegger fakturerer 790,- + moms? Altså ca 1000 inkl moms. På forhånd hadde jeg trodd 7-800 inkl moms...men jeg henger kanskje ikke med i tidene? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Om vanlig pris på rørlegger er 790+moms? Prisen vil nok variere ut fra arbeidet vil jeg anta, er nok lettere å hjelpe deg om du sier hva som faktisk ble gjort og tidsbruken Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Installasjon av dusjkabinett. 6 timer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Du mente kanskje pr time da? Ellers har du fått det ekstremt billig 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Whoops, selvfølgelig var det timeprisen jeg mente...nå forstår jeg hvorfor du spurte om tidsbruk Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Spørs vel hvor du bor... i storbyene er ve kanskje ikke det uvanlig men hvorfor monterte du ikke selv og fikk rørlegger til å kun koble på vann. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 I ettertid når regningen er mottatt så burde jeg nok vurdert å gjøre det. Men har aldri montert dusjkabinett og var usikker på hva som krevdes av evner og verktøy. Jeg bor forøvrig i oljehovedstaden, muligens det presser prisene? Vel, nå er det ihvertfall gjort forskriftsmessig og regningen er betalt. Får bare ta med seg denne erfaringen og undersøke priser bedre neste gang og heller kreve fastpris på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå