Kurt Lekanger Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Chess med rekordlave datapriser i EU og EØS.Nå starter krigen om feriesurferne Lenke til kommentar
abrj Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Det neste de burde se på er ringeprisene i utlandet, og da spesielt i norden. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 20 MB. :| Dette er ikke surfing. Det kan dekke opp for noe bakgrunnstrafikk hvis man slår av programoppdateringer. 1 Lenke til kommentar
Even-uNJATa7r Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 MyCall er billigere i utlandet! For i tillegg til å surfe for 0,99 kan du også ringe for 0,99, både lokalt, tilbake til Norge og til andre EU/EØS land. SMS er også billigere.. Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Dette er akkurat det jeg har nevnt tidligere hehe. Prisene i Norge er så jevnt over like innenlands at da er det bare utenlands prising de i hovedsak kan konkurrere på da med hovedvekt på databruk! Det de tilbyr nå de forskjellige operatørene er for dårlig uansett. Det jeg personlig savner er at man kan fex sitte på Gardermoen å bestille "feriesurf 1GB" fra din operatør betale 100kr for dette å ha en varighet på 1 uke på denne kvoten. Og selvfølgelig bli sperret etter 1GB bruk for å unngå ubehaglige regninger. Er man 2 uker på ferie så burde det oxo gå an å fylle på med 1GB etter en uke. 1 Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 1 GB. Altså ikke 20 MB. jepp 1GB som du sier selv hva er 20mb? Dette kunne gjeldt EU/EØS landa. I tillegg legge til populære ferieland som Tyrkia og Thailand eventuelt! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ja. Som artikkelen sier, nå starter krigen. Vi får se om de strekker seg til et sted hvor man faktisk kan surfe uten frykt for represalier. Lenke til kommentar
RobertKK Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg har One Call og er ganske sikker på at jeg betaler 0,99 per Mbyte i Sverige. Sverige er EU/EØS er det ikke? Brukte 194,6 MB i Sverige i mars og betalte 192,68 kroner, det blir vell 0,99 øre ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Onecall jobber med å få ned prisene? Kan ikke ha jobbet særlig hardt, vi kan nok takke EUs sabelrasling for at selskapene i mindre grad tør å drive med svindel enn før. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg