Notatblokk Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 dong er akseptabelt i lengden for menn og damer som ikke liker sex, for oss andre legger det bare et lokk på stemninga. Skjønner hvilken klubb dere tilhører. Skal ikke være enkelt å praktisere god OG sikker sex altså hvorfor skal alt som er godt være farlig, arg.... Har vel ikke sagt at det er det morsomste jeg vet om, men jeg foretrekker det fremfor en baby og en kjønnssykdom . Litt sånn pest og kolera! . Foretrekker personlig langvarge forhold, så slipper jeg å tenke på det, men trådstarter ønsket jo ikke det da han holdt på med dette, så. Og det er nok mange som ikke ønsker seg det . Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) dong er akseptabelt i lengden for menn og damer som ikke liker sex, for oss andre legger det bare et lokk på stemninga. Skjønner hvilken klubb dere tilhører. Hahah Nei. De som missliker dong er de som enda ikke har blitt voksne nok og ansvarlige nok til å bruke det.De som ikke har sex mer enn kanskje ett par ganger i mnd og de som ikke har vært seksuelt aktive i mer enn ett partre år enda. Javisst kjenner gutta en forskjell, men kjenner dere virkelig SÅ stor forskjell? Sitter ikke mye av det i hodet? Hvor gamle var dere første gangen dere hørte en kompis si "faen kondomer er så jææævelig dritt ass!" ER det virkelig så ille?! Det finnes jo ekstra tynne kondomer og kondomer med nupper hvis det evt kunne vært en idè å prøve. Hva gjelder jentene sin del, skylder de mangelfulle orgasmer på dongen så er de ute å kjøre. Det er i hodet det sitter. Kinkyere uten dong, men fysisk er det for jentene liten forskjell, så er man flink i senga uten dong er man flink i senga med også. Bare dra av gummin rett før dere kommer ellerno å jizz over ryggen hennes feks. Er jo bedre enn å få klammis eller håndskrevne brev i posten? Endret 3. april 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 tja, de fleste jenter er villige til å knaske litt hvis dem skjønner at det ikke blir noe mere på dem med mindre dem gjør det. Men det er jo ikke noe særlig i lengden. Stakkars jenter som må ligge med en fyr som ikke stoler på at de bruker prevensjonen sin. Trist de ikke innser de kan finne seg noen andre. Hadde fyren min skullet trappe i meg angrepiller jevnlig og ikke stolt på at jeg husket p-pillene hadde jeg pakket snippsekken og funnet meg en som er bedre. Pass på så du ikke sitter igjen med skjegget i postkassa. Det er lettere for jentene å finne nye partnere enn for deg. Behandle dem bra, om ikke så stikker de. Verden er FULL av fantastiske mannlige elskere;) 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) tja, de fleste jenter er villige til å knaske litt hvis dem skjønner at det ikke blir noe mere på dem med mindre dem gjør det. Men det er jo ikke noe særlig i lengden. Stakkars jenter som må ligge med en fyr som ikke stoler på at de bruker prevensjonen sin. Trist de ikke innser de kan finne seg noen andre. Hadde fyren min skullet trappe i meg angrepiller jevnlig og ikke stolt på at jeg husket p-pillene hadde jeg pakket snippsekken og funnet meg en som er bedre. Pass på så du ikke sitter igjen med skjegget i postkassa. Det er lettere for jentene å finne nye partnere enn for deg. Behandle dem bra, om ikke så stikker de. Verden er FULL av fantastiske mannlige elskere;) Noen andre er dem fult klar over at kan enkelt finnes, og velger umiddelbart å ta en pille, must be something in the water.... Skal sies at jeg skal ha ganske angst for å spørre om noe slikt, men det har hendt ja, flere ganger. Endret 3. april 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 tja, de fleste jenter er villige til å knaske litt hvis dem skjønner at det ikke blir noe mere på dem med mindre dem gjør det. Men det er jo ikke noe særlig i lengden. Stakkars jenter som må ligge med en fyr som ikke stoler på at de bruker prevensjonen sin. Trist de ikke innser de kan finne seg noen andre. Hadde fyren min skullet trappe i meg angrepiller jevnlig og ikke stolt på at jeg husket p-pillene hadde jeg pakket snippsekken og funnet meg en som er bedre. Pass på så du ikke sitter igjen med skjegget i postkassa. Det er lettere for jentene å finne nye partnere enn for deg. Behandle dem bra, om ikke så stikker de. Verden er FULL av fantastiske mannlige elskere;) Dem er fult klar over mulighetene der ute, og velger umiddelbart å ta en pille, must be something in the water.... Tja det kan være at de ikke har vært bortpå så mange andre enda og tror du er enestående god? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) snippsnapp snute Tja det kan være at de ikke har vært bortpå så mange andre enda og tror du er enestående god? Eneste forklaringen som gir mening, cus im way to offensive to be good in bed, or tall, or handsome, or funny..... right? Endret 3. april 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Haha right. Nei er bare det at det er så SINNSYKT mange menn som skryter av sengeferdighetene sine og 95% av tida er de i beste fall middels gode eller ok. De som ikke skryter derimot.. Fy steike. De er bra de! Jeg misstenker at mange jenter ljuger for å ikke gi gutta dårlig selvtilitt (da presterer de jo enda dårligere) og for at de skal like dem bedre. Det er ihvertfall mye trist ute å går. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Haha right. Nei er bare det at det er så SINNSYKT mange menn som skryter av sengeferdighetene sine og 95% av tida er de i beste fall middels gode eller ok. De som ikke skryter derimot.. Fy steike. De er bra de! Jeg misstenker at mange jenter ljuger for å ikke gi gutta dårlig selvtilitt (da presterer de jo enda dårligere) og for at de skal like dem bedre. Det er ihvertfall mye trist ute å går. Supertrikset er å skryte av det som var bra og kanskje komme med forslag til nye ting. Ingen er født som superheltelskere, men det betyr ikke det samme som at man ikke kan bli det. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 En passende tråd av selveste Silvio Berlusconi. Vi trengte ikke å vite om sexlivet ditt på å svare hvorvidt jenter kan juge om pillebruk. Don't feed the troll. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Prevansjon: Vasektomi, ansvarlig kondombruk, p-produkter. Ikke prevansjon: "hoppe av i svingen", et løfte om bruk av p-produkter. Om du ikke kjenner jenten godt ville jeg aldri stolt på "jeg bruker p-piller". Det du kan stole på er p-stav, denne kan du fysisk kjenne i armen deres. Ville satset på kondom fremover, dette er jo som kjent også det eneste som beskytter mot diverse sykdommer. Og, du har ingenting du skulle sagt angående abort eller barnebidrag. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 +1! Eller få jentene til å gjøre det for deg . Det er digg da! Men hvordan ville du reagert hvis noen gjorde som dette? (tegneserie) Haha right. Nei er bare det at det er så SINNSYKT mange menn som skryter av sengeferdighetene sine og 95% av tida er de i beste fall middels gode eller ok. De som ikke skryter derimot.. Fy steike. De er bra de! Jeg misstenker at mange jenter ljuger for å ikke gi gutta dårlig selvtilitt (da presterer de jo enda dårligere) og for at de skal like dem bedre. Det er ihvertfall mye trist ute å går. Akkurat som med sengelappen som med lappen. 95 % er over gjennomsnittet Konstruktive tips er alltid velkommen! Lyst til å være mer konkret? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Haha right. Nei er bare det at det er så SINNSYKT mange menn som skryter av sengeferdighetene sine og 95% av tida er de i beste fall middels gode eller ok. De som ikke skryter derimot.. Fy steike. De er bra de! Jeg misstenker at mange jenter ljuger for å ikke gi gutta dårlig selvtilitt (da presterer de jo enda dårligere) og for at de skal like dem bedre. Det er ihvertfall mye trist ute å går. Supertrikset er å skryte av det som var bra og kanskje komme med forslag til nye ting. Ingen er født som superheltelskere, men det betyr ikke det samme som at man ikke kan bli det. Ja det er så absolutt sant! Men så er jeg litt kynisk av meg og har jeg først hatt en "dårlig erfaring" med noen så gidder jeg egentlig ikke prøve flere ganger. Med mindre personen er veldig interessant på andre måter da selvfølgelig:) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Angående det med å glemme pillene, føler jeg må få skyte inn en ting her, selv tar jeg flittig min hver morgen når jeg står på badet og tar morgenstellet før jobb, og en dagsoversikt viser om jeg har tatt dagens pille hvis jeg er usikker. De ALLER FLESTE har en rutine med p-pillene. Tross alt spiser vi dem hver eneste dag. Da blir det rutine. Skulle jeg mot all formodning glemme en pille en dag, feks hvis jeg har forsovet meg eller er jævelig stressa, så har jeg alikevel 48 timer på meg på å ta pillen før effekten av forje pille går ut. Og du skal være rimelig sløv hvis du glemmer dette flere dager på rad. Om ikke annet ser jeg på pakningen nedte dag at "oi faen! Glemte den igår jeg!" Bruker jentene minipiller derimot så må de være ganske nøyaktige på å ta pillen til samme tid hver dag. Da kan det jo fort skjære seg. Det hadde ikke jeg klart bestandig heller. Noen jenter vegrer seg for p-piller fordi mange legger på seg av dem. Og kroppspress har vi jo nok av.. Alle skal se ut som superhotte babes. I tillegg er det mye fokus på at det har vært tilfeller hvor noen jenter har fått blodpropp pga dem. Så mange blir nok skremt av slike ting også. P-stav og sprøyte blir mer og mer vanlig og er evt ett alternativ om du er sløv av deg. Spiral får jeg inntrykk av at er mer vanlig for de som har født barn. Har egentlig kun erfaring med piller og kondomer og kan kun tale deres sak. Har vært aktiv siden midten av tenåra og aldri blitt gravid. Så for meg funker det iaffal!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Om en av de tilfeldigvis er verpesyke og slutter på pillen, så er du forsåvidt rettsløs. Det er en risiko å ha sex, utvilsomt. Pillen er 99,9% sikker, kondom er ikke like sikker. Alltid bruk kondom for å unngå ulykker, sykdommer og de få som faktisk er onde nok til å prøve å få barn på den måten. Det er også mange som slutter på det mens de er i forhold etter noen år selv om du sier nei, så alltid bruk kondom. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 De merker liten forskjell på om du bruker dong eller ikke, de blir nok heller fornærmet eller tror at du er redd for at de flyr rundt og er sjuke. Eller de blir irriterte over at du ikke stoler på at de tar pilla. Jeg merker utrolig godt om det er kondom på! Så dette er nok forskjellig. Kjenner at det er stramt rundt pikken, at det ikke er den varmen fra huden med en gang de tar den inn, og om man støter fra "langt ute" og så blir det en ubehagelig gnissing om man driver på mer enn en halvtime. Å støte dypt merkes også, den strikken kjennes jo, med mindre man får den til å sitte helt inntil rota, og det har jeg ikke sett enda. Med mindre jenta er tørr som en pose mel så merker vi ikke kondom annet enn at vi ser den når den skal settes på/tar den på selv. Ikke slå fast ting som er individuelt Jeg merker den godt som nevnt over, og jeg sliter med at jeg blir altfor våt.. Angående det med å glemme pillene, føler jeg må få skyte inn en ting her, selv tar jeg flittig min hver morgen når jeg står på badet og tar morgenstellet før jobb, og en dagsoversikt viser om jeg har tatt dagens pille hvis jeg er usikker. De ALLER FLESTE har en rutine med p-pillene. Tross alt spiser vi dem hver eneste dag. Da blir det rutine. Skulle jeg mot all formodning glemme en pille en dag, feks hvis jeg har forsovet meg eller er jævelig stressa, så har jeg alikevel 48 timer på meg på å ta pillen før effekten av forje pille går ut. Og du skal være rimelig sløv hvis du glemmer dette flere dager på rad. Om ikke annet ser jeg på pakningen nedte dag at "oi faen! Glemte den igår jeg!" Bruker jentene minipiller derimot så må de være ganske nøyaktige på å ta pillen til samme tid hver dag. Da kan det jo fort skjære seg. Det hadde ikke jeg klart bestandig heller. Noen jenter vegrer seg for p-piller fordi mange legger på seg av dem. Og kroppspress har vi jo nok av.. Alle skal se ut som superhotte babes. I tillegg er det mye fokus på at det har vært tilfeller hvor noen jenter har fått blodpropp pga dem. Så mange blir nok skremt av slike ting også. P-stav og sprøyte blir mer og mer vanlig og er evt ett alternativ om du er sløv av deg. Spiral får jeg inntrykk av at er mer vanlig for de som har født barn. Har egentlig kun erfaring med piller og kondomer og kan kun tale deres sak. Har vært aktiv siden midten av tenåra og aldri blitt gravid. Så for meg funker det iaffal!! Minipiller har også sikkerhetsmargin, ta pilla innen 12 timer etter forventet tidspunkt så er man safe. Ikke så ille som før i tiden, da man måtte ta den innen 6 timer. P-stav er supert, men p-sprøyte er ikke anbefalt før du har fått barn pga problemer med å bli gravid ved slutt. Kan ta mange år før man er fruktbar igjen, så det anbefales ikke til de helt unge lenger. Jeg har prøvd p-piller, minipiller, sprøyte, ring og plaster. (Og kondom i tillegg når man ikke er i forhold) Ring er bare turnoff, jeg kjente den godt under sex, så tok den alltid ut. Følte seg ikke mye sexy når man midt i et heftig forspill bare "ehh, vent litt, må bare ta ut ringen" og så gravde man seg langt oppi for å få tak i den..... Har noen yngre brødre, og det er helt skremmende hvor lite gutter vet om graviditet og prevensjon. Mange tror den dag i dag at det er nok å hoppe av i svingen (bare les i starten av tråden...), skulle tro det var grunnleggende kunnskap etter seksualundervisning idag. Og angrepille er faktisk ikke så ille ifølge legene jeg har snakket med, de sier den bare er som en mangedoblet p-pille. Det er mye verre med feks legemiddelet primolut som brukes for å utsette mensen (for de som ikke går på p-piller). Advarsler og bivirkninger er listet opp på alle legemidler, og er alltid skrevet med tanke på verst tenkelige utfall. Det man kan huske på som gutt er at angrepille er ofte en kostnad mange jenter ikke ønsker å bruke penger på om de er studenter eller andre med dårlig råd. Det absurde er jo at abort er gratis, men prevensjon og nødprevensjon koster penger. Så om dere har hatt ubeskyttet sex, tilby å kjøpe angrepille for de. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Angrepille er nødløsning. Om de blir gravid er det ute av dine hender, da er det de som avgjør... Har de andre elskere? Ubeskyttet? Lett å bli syk da. Ikke dumt med kjæreste om du vil ha det, men du gjør som du vil da Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tja men selv om du er en av de som merker at den er der, gjør den virkelig sexen så veldig mye dårligere for deg? Annet enn at du vet at den er der? All respekt til menn som er flinke til å bruke kondom. Virkelig. 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tja men selv om du er en av de som merker at den er der, gjør den virkelig sexen så veldig mye dårligere for deg? Annet enn at du vet at den er der? All respekt til menn som er flinke til å bruke kondom. Virkelig. Neinei, den drar ned litt, men ikke noe problem med å ha god sex med kondom likevel Kommenterte det fordi svarene her gav inntrykk av at ingen jenter merket den. Den merkes, og den er ubehagelig, men man overser sånt for å kunne ha sikker sex. 1 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 (endret) En passende tråd av selveste Silvio Berlusconi. Vi trengte ikke å vite om sexlivet ditt på å svare hvorvidt jenter kan juge om pillebruk. Don't feed the troll. Ser man det; en av de radikale på ytterste venstresiden forsøker å spore av. Hvert eneste ord i åpningsinnlegget er seriøst, så les det en gang til, gjerne mellom linjene. Om du fortsatt er i tvil om seriøsiteten, er det beste for alle at du holder deg unna tråden. Jeg ser på deg som luft. Endret 3. april 2014 av SilvioBerlusconi Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Har de andre elskere? Ubeskyttet? Lett å bli syk da. Jeg har i hvert fall en sterk mistanke om at 1-2 av de jeg har holdt en del på med, har andre elskere. Hvordan syk da? Kjønnssykdommer? Jeg har tenkt å teste meg snart, men hvor gjør man dette? Fastlegen? Hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå