Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Bruker: AnfallUtfordring: Ta bilde av alt mulig rundt meg i hverdagen. Vil heller ha det fritt og prøve å være litt kreativ.Deltakernivå: PingleUtstyr: D7000 + Tamron 24-70mm f/2.8 (satser på å bruke det mest, bli bedre kjent med det, siden det er den nyeste investeringen) Endret 2. april 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 3. april Interessant med slike observasjoner av ting og tang, rundt seg! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tok en stund før jeg skjønte hva motivet var - godt sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Takker for hyggelige kommentarer Bildene kommer litt forsinket, men har vært mye de siste dagene, og nettet svikta meg i går når jeg prøvde å laste opp. Har ikke bilde fra i dag, satser på å få tid til noe mer kreativt i morgen. 4. april - Påskekos 6.april - UKM Tatt på ungdommens kulturmønstring i Bergen Endret 7. april 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Fint bilde av påskepynten, smal dof, rett fokus i mine øyne. Absolutt det bildet jeg liker best. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Bildene kommer litt forsinket, men har vært mye de siste dagene, og nettet svikta meg i går når jeg prøvde å laste opp. Har ikke bilde fra i dag, satser på å få tid til noe mer kreativt i morgen. 4. april - Påskekos Påskekosbildet ble veldig bra! Liker! Endret 8. april 2014 av smort1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ser nå at det er dobbel påskekos! Fint at pynten speiler seg i boka Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Likte også påskekos. Ser nesten ut som de hønene har forsynt seg grovt av glasset i bakgrunnen, og havnet på skråplanet Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Som de andre sier, veldig herlige høner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Likte også påskekos. Ser nesten ut som de hønene har forsynt seg grovt av glasset i bakgrunnen, og havnet på skråplanet Artig observasjon, har ikke sett på det på den måten, haha. Takker for hyggelige kommentarer fra dere andre. Kanskje jeg må bruke hønene litt mer, hvem vet hva de finner på neste gang. 8. april En liten nødløsning tatt på kjøkkenet 9. april Tatt på tur ned fra Fløien. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ser ut som et trivelig sted, den benken. Den der grønne greia er kanskje ikke sur.. men jeg får sånn "vann i munnen" (som om det var en sitron jeg spiser) av å se på det. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 bra spot den benken, fint utsikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Artig at jeg klarte å få en kiwi til å se sur ut. Takker Poster litt på etterskudd som vanlig. 11. april 16. april 17. april Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ja, jeg vet, nok en gang treig med å poste bilder. Er ikke så god venn med dataen om dagen. 19. april - Blåveis 20. april - Langesund 22. april - Hurtigruten i solnedgang 23. april - Selvportrett Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Artig at jeg klarte å få en kiwi til å se sur ut. Takker Poster litt på etterskudd som vanlig. Ungene jeg er onkel til.. de bruker spandere til meg sånne godteri som er sure som F***. Også ser de forhåpningsfulle på reaksjonen min.. jeg er ikke så glad i sånne sure ting. Ellers syns jeg du har fine bilder, og liker 17.april ekstra godt.. uten at jeg helt skjønner hva det er bilde av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Artig at jeg klarte å få en kiwi til å se sur ut. Takker Poster litt på etterskudd som vanlig. Ungene jeg er onkel til.. de bruker spandere til meg sånne godteri som er sure som F***. Også ser de forhåpningsfulle på reaksjonen min.. jeg er ikke så glad i sånne sure ting. Ellers syns jeg du har fine bilder, og liker 17.april ekstra godt.. uten at jeg helt skjønner hva det er bilde av. Haha, du får sende det over til meg, surt godteri er jo det beste! Takker, det er bare noe så enkelt som saft. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Likte selvportrettet godt, ellers så var det god variasjon i bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå