Prowl Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Laget en liten side for en CS klan.. er ikke så mye arbeid i den. Hva synes du? kritikk osv.. www.teamzf.com Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det første som slår meg er at det er mye unødvendig flashbruk der. Det eneste elementet på siden din som bruker flash-funksjonaliteten til fulle er menyen din, med de spinnende kubene. Selv det er litt "flotteri" føler jeg. Ellers er designet pent nok det, men det kunne ha blitt laget like bra i ren HTML + CSS som i flash. Misforstå meg rett. Siden er bra Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Vet det er unødvendig å bruke flash på den siden men siden jeg er ekstremt elendig med html så brukte jeg flash for å spare tid og arbeid siden jeg lagde siden gratis... Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Meget pen side spør du meg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Synes også siden var kjempefin! Dritfet banner! Det eneste jeg kan utsette er at du bør endre fargen på ramme-scrolleren, slik at bakgrunnen blir "usynlig". Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Enig i at scrollen lyser litt for mye opp...tar en del oppmerksomhet...men jeg har ikke "designet" scrollen selv... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Flash ruler...men du trengte strengt tatt ikke å lage ALT i flash vel? Og nei, jeg er ikke anti-flash, jeg tror jeg faktisk er en av de få som liker Flash på forumet her, however syns jeg at du trengte ikke å lage alt i Flash. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 En av de bedre cs-clan-sidene jeg har sett iaffal! :wink: Han fyren i banneren var drittøff! Synes kanskje de kubene som i hover'n i menyen ikke gikk _helt_ smooth. De hopper bitte litt. Bare en liten detalj.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå