GroKoDilla Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Take off! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Forventer endel irritasjon over komposisjonn her, men jeg syntes han skulle sitte litt klemt nedi hjørnet for virkeligå få fram "strikkmotorfølelsen"... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Synes dette var bra. Fine farger og kompen er etter min mening helt topp. God ide som er godt gjennomført. Godt jobba:-) Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 DAGENS BILDE: Noen bilder kan man ikke se på uten å smile bredt. Dette er et slikt et, særlig når man tar tittelen med i betraktningen. En helt ordinær sommerfugl transformeres til et lite, fargerikt jetfly klart til avgang og mursteinsunderlaget blir en røff flystripe. Morsom idé og gjennomføring, i tillegg til at komposisjonen sitter som et skudd. 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Tusen takk for tilbakemeldinger! Som usikker amatør, betyr det veldig mye for meg at dere likte bildet! :-) Lenke til kommentar
nutini Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hei. Flystripa ligger klar og sommerfuglen har fått klarsignal fra tårnet,godt komponert med en treffende tittel. Gratulerer med Dagens bilde ! Arvid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg