Mxolsenx Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei! Jeg har hatt en kul i bakhodet så lenge jeg kan huske, en helt vanlig har nesten ubevegelig kul. Helt normalt. MEN, nå har den blitt større og vond. Kan røre den litt og da verker den en stund. Bruker hjelm på jobb så den er ganske slitsom til tider. Har bare blitt større nå i en uke, og vondere. Noen der ute som vet hva det kan være? Skal til legen, men ikke før til neste uke. Bør jeg dra tidligere? M Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 1 uke fra eller til spiller ingen rolle. Hvis du har hatt kulen hele livet så skal det mye til at det er noe alvorlig. Antagelig er det hjelmen som irriterer den så den verker. Men jeg tipper legen vil fjerne den og sende den inn til analyse uansett. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Kan det være at det bare er en fettkul?Hvis den er plagsom blir den nok fjernet. Tror også det er hjelmen som gjør at den blir vond. Lenke til kommentar
Mxolsenx Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Var nok ikke noe skummelt. Doktor evil stakk hull på den og klemte ut gørra. *grøss! heldigvis var det i bakhodet så jeg slapp å se det Var vist en talg ansamling i den kulen jeg har hatt som ble aktiv. Blir bedre om et par dager, hvis ikke må det antibiotika til. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Haha så det var bare en gigantisk kvise? Tenk hvis du hadde gått til legen allerede for mange år siden, så hadde den blitt borte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå