Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oppdatering.. Skal jeg gidde?

Anbefalte innlegg

Dette er TS på denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1575249 tråden..

Skal jeg egentlig gidde det her med han fyren?

Fikk svar fra han på mail, i dag. Her svarer han bl.a at mail er foretrukket for han fordi han da kan tenke og reflekter over det han leser og skriver.

Og at sms for han blir for kortfattet, og skype og tlf blir han lett distrahert og mister konsentrasjonen til den han prater med.. Skjønner ikke den helt selv men men.. Han foreslår derimot at vi skal skype litt fordi han trenger treningen!

Han sier han likte det jeg skrev om å bli kjent og åpne opp for andre, og at det virker som vi har lik oppfatning av status...

Han skriver fortsatt veeeeldig lange e-mailer, legger med mange linker og spør om en hel masse rart.

Så.. Forumfolk.. Gidde eller ikke gidde dette?

Anonymous poster hash: 1c40a...f72

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rar holdning, hadde det vært meg hadde jeg gitt faen

TS her: Har egentlig litt lyst til det ja.. Men samtidig er han jo en interessant person da. Men å ha han som en potensiell kjæreste, og da screene it andre det vet jeg ikke om nå er aktuelt..

Vil jo ha muligheten til å se meg om etter andre også når han tydeligvis ikke helt vet..

Det har virket som om han hadde regnet med å få følelser veldig fort. Det er ikke sånn det fungerer på meg i hvertfall. Jeg kan bli betatt ja, men ikke forelsket etter tre dates..

Er det så unormalt?

Lenke til kommentar

Bor dere langt i fra hverandre? Hvordan tror du evt det hadde blitt som kjærester?
Jobber dere slik at dere har cash til å besøke hverandre på helg og i ferier? Er du eller han interessert i å flytte på deg hvis savnet blir for stort og det blir ett tema? Tror dere at avstandsforhold hadde gått greit?

Har aldri hatt kjæreste over nettet før, men ser for meg at det kan være ganske krevende. Men er man skikkelig forelska er jo det meste mulig. :)
Men dersom han bare er keen på å sende mail vil det jo kanskje føles mer som en slags brevvenn?

Lenke til kommentar

Bor dere langt i fra hverandre? Hvordan tror du evt det hadde blitt som kjærester?

Jobber dere slik at dere har cash til å besøke hverandre på helg og i ferier? Er du eller han interessert i å flytte på deg hvis savnet blir for stort og det blir ett tema? Tror dere at avstandsforhold hadde gått greit?

Har aldri hatt kjæreste over nettet før, men ser for meg at det kan være ganske krevende. Men er man skikkelig forelska er jo det meste mulig. :)

Men dersom han bare er keen på å sende mail vil det jo kanskje føles mer som en slags brevvenn?

TS her. Takk for svar Ciklide.

Nei vi bor ikke langt fra hverandre i det hele tatt.. For meg er det 1 1/2 time å reise for å møte han.. Skjønner egentlig ikke helt hva som holder han igjen..

Kjæreste over nettet er overhodet ikke et alternativ for meg, jeg må jo møte personen! Men her holder han altså igjen.. Tror han egentlig ser på meg som en person å prate med.. Men skal han så forvente at jeg ikke treffer andre? Idiotisk i tilfelle..

Jeg har allerede begynt å se etter nye potensielle dater, og er ikke sååå interessert i å holde andre på avstand pga han nå.

På den andre siden, han la ved dette sitatet:

Marge, you're as beautiful as Princess Leia and as smart as Yoda.

Homer Simpson

*Rister på hodet*

Lenke til kommentar

På den andre siden, han la ved dette sitatet:

Marge, you're as beautiful as Princess Leia and as smart as Yoda.

Homer Simpson

*Rister på hodet*Anonymous poster hash: 1c40a...f72

:rofl:

Herlig.

TS her: Ja jeg tror egentlig ikke det var et veldig til kompliment :p

Lenke til kommentar

Skal jeg egentlig gidde det her med han fyren?

Fikk svar fra han på mail, i dag. Her svarer han bl.a at mail er foretrukket for han fordi han da kan tenke og reflekter over det han leser og skriver.

[...]

Han skriver fortsatt veeeeldig lange e-mailer, legger med mange linker og spør om en hel masse rart.

Så.. Forumfolk.. Gidde eller ikke gidde dette?

Min erfaring er at man egentlig aldri klarer å bli kjent med noen på denne måten. Man vet egentlig ikke hvem den andre personen er før du ser han/henne i en annen kontekst, med familie og venner, med hobbyer, med gode og irriterende hverdagsproblemer.

Visst denne epostutvekslingen ikke er for deg, så er det ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Skal jeg egentlig gidde det her med han fyren?Fikk svar fra han på mail, i dag. Her svarer han bl.a at mail er foretrukket for han fordi han da kan tenke og reflekter over det han leser og skriver.[...]Han skriver fortsatt veeeeldig lange e-mailer, legger med mange linker og spør om en hel masse rart.Så.. Forumfolk.. Gidde eller ikke gidde dette?Anonymous poster hash: 1c40a...f72

Min erfaring er at man egentlig aldri klarer å bli kjent med noen på denne måten. Man vet egentlig ikke hvem den andre personen er før du ser han/henne i en annen kontekst, med familie og venner, med hobbyer, med gode og irriterende hverdagsproblemer.Visst denne epostutvekslingen ikke er for deg, så er det ikke verdt det.
TS her: Takk for svar. Vet ikke om du leste den tråden jeg linket til. Uansett vi har faktisk datet tre ganger da, men han fortsetter å ville holde kontakt på mail.. Men han foreslo å prøve en samtale på skype en dag da.. Fordi han trenger trening!

Vel, hvorfor ikke bare faktisk møtes igjen da i tilfelle??

Lenke til kommentar

. Uansett vi har faktisk datet tre ganger da, men han fortsetter å ville holde kontakt på mail.. Men han foreslo å prøve en samtale på skype en dag da.. Fordi han trenger trening!

Vel, hvorfor ikke bare faktisk møtes igjen da i tilfelle??

Sosialangst?

Kanskje han bare er jævelig dårlig av seg sosialt. Tørr vedde høyre pupp på at du er en av de første damene han har vært halvveis på flørter'n med.

Lenke til kommentar

. Uansett vi har faktisk datet tre ganger da, men han fortsetter å ville holde kontakt på mail.. Men han foreslo å prøve en samtale på skype en dag da.. Fordi han trenger trening!

Vel, hvorfor ikke bare faktisk møtes igjen da i tilfelle??Anonymous poster hash: 1c40a...f72

Sosialangst?

Kanskje han bare er jævelig dårlig av seg sosialt. Tørr vedde høyre pupp på at du er en av de første damene han har vært halvveis på flørter'n med.

TS her.

Vet ikke helt her altså.. Han har ikke sagt noe som helst ang. tidligere forhold og det er vel i og for seg ikke så rart enda. Det tar tid å opparbeide tillit til å prate om det.

Dårlig sosialt? Tja kanskje, har inntrykk av at de vennene han har er innenfor det samme arbeidsmiljøet som han selv. Da kan jo det være en grunn. Jeg er ikke i det hele tatt innenfor det miljøet, men likevel prater vi jo bra..

Smører meg med tålmodighet i tjukke lag her jeg, så holder jeg heller døra på gløtt for andre kjekkaser som er litt mere "inn i" moderne måter å kommunisere på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...