Jente1993 Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Mulig jeg er helt teit. Hva betyr det når folk skriver "^ dis"? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er muligens teit jeg også, for jeg aner ikke! Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Dis er nedsatt sikt som skyldes høy luftfuktighet – ofte i kombinasjon med luftforurensning Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Spekulasjon: ^ er en pil som peker oppover dis må være norsk uttale av eng. this. Altså at man peker på det som er skrevet over og gjentar "dette". Altså at man er enig. "Jeg ville sagt det samme." 1 Lenke til kommentar
Chaoskima Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Spekulasjon: ^ er en pil som peker oppover dis må være norsk uttale av eng. this. Altså at man peker på det som er skrevet over og gjentar "dette". Altså at man er enig. "Jeg ville sagt det samme." ^ dis http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dis Endret 5. april 2014 av Chaoskima Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå