Muggkaare Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 JAAA!!! Nei, jeg er nøytral. Du heier på Chelsea. PSG har vært best. Hahahaha, nøytral meg i ræva. PS: Jeg håper på PSG. 6 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvorfor i helvete prøvde Hazard, å finne Torres der?... JAAA!!! Nei, jeg er nøytral. Du heier på Chelsea. PSG har vært best. Hahahaha, nøytral meg i ræva. PS: Jeg håper på PSG. Er det noe han ikke er så er det nøytral, han er bare irritert fordi det lille laget hans ikke er med i CL. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Nja vet ikke jeg, har vært så dårlig i kveld at det kan være en blessing in disguise her for PSG med noe nytt der istedenfor. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Vi kommer til å utligne.. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Vi kommer til å utligne.. Om det er riktig veg er en annen sak Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 På med Super Frank! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Begynner å syntes synd på PSG nå, alle de spillerne de må bytte ut Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Shit, godt ikke Marriner er dommer her. To stk med langt krøllete hår, kunne gått riktig så ille. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Blir nok dessverre tap i kveld. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) For et mål! Lekent! Chelsea pissa på! Endret 2. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 HERREGUD!!!!!!! NYDELIGGGGGGGGGGGGG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå