.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Herregud, så nettopp høydepunktene, Oscar fortjener en Oscar for den stupen der... Skulle ikke vært straffe. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Herregud, så nettopp høydepunktene, Oscar fortjener en Oscar for den stupen der... Skulle ikke vært straffe.Lol. Helt klar, som både Gary Neville, Jamie Carragher og Redknapp var enig i. Selv om han så klart overdriver og. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Skulle ikke Silva ha fått gult kort for å lage straffe? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Nei, jeg er nøytral. Du heier på Chelsea. PSG har vært best. Har ikke hatt anledning til å se kampen selv, men dette står nå på (shitty, shitty VG Live): Etter pangstarten til Paris Saint-Germain, var det Chelsea som stort sett var det førende laget. London-klubbens aggressive press tvang frem svært mange balltap hos vertene, og en av overgangene sørget for straffesparket 2 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvorfor i helvete er Ramires utpå? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg synes begge lagene var tamme i første omgang. Gjevnspilt omgang. Inn med Cabaye så blir det fart i sakene. Faen så trist å se han på benken. Lenke til kommentar
colert Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvorfor i helvete er Ramires utpå? Godt spørsmål... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Lavezzi fortsetter der han slapp i Napoli. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ramires farlig nære to gule. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva er det med forsvaret vårt, å score selvmål? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Faen heller da. Var det overhodet frispark? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Nei, jeg er nøytral. Du heier på Chelsea. PSG har vært best. Har ikke hatt anledning til å se kampen selv, men dette står nå på (shitty, shitty VG Live): Etter pangstarten til Paris Saint-Germain, var det Chelsea som stort sett var det førende laget. London-klubbens aggressive press tvang frem svært mange balltap hos vertene, og en av overgangene sørget for straffesparket Vel, da har jeg tydeligvis mer peiling enn VG Live. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Luiz fikser frisparket og scorer. Feiende flott. Vel, da har jeg tydeligvis mer peiling enn VG Live. Nei. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå