PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jaaaaaaa!! Hazard!!! Jeg elsker deg!!!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Jaaaa!! Hazard er så kald på straffer! 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Bra straffe av Hazard, fortsetter PSG å gi oss ballen så vinner vi denne!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Bra gjort av Oscar da... creds til han. Thiago Silva verdens beste når han gjør sånt i en kvartfinale av CL når laget hans leder komfortabelt og ikke noe press på laget. Clap clap! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Herregud så mye kvalme Lavezzi skulle lage da!! Lenke til kommentar
colert Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Fikk nesten hjerteinfarkt når Cech missa der! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Helvete! I stolpen fra Hazard! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Chelsea fixer dette..PSG var gode første 7mim bare.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ser Madrid-kampen jeg. Hvem er det som herjer mest i Paris? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Bra sett av dommer. Enig med Neville, ikke straffe. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Chelsea nå, men Veratti slår noen helsikes gode pasninger når de kontrer!! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ser Madrid-kampen jeg. Hvem er det som herjer mest i Paris? PSG Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ser Madrid-kampen jeg. Hvem er det som herjer mest i Paris? PSG Såklart sier du det, du hater jo Chelsea... lol 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Zlatan skapt en del men ikke fått sluppet til selv som er bra. Har scoret flesteparten av målene sine i 1. Omgang om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ser Madrid-kampen jeg. Hvem er det som herjer mest i Paris? PSG Såklart sier du det, du hater jo Chelsea... lol Nei, jeg er nøytral. Du heier på Chelsea. PSG har vært best. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 51% possesion til Chelsea, begge lag med 2 skudd på mål, PSG roter no jævlig i forsvaret, håper vi kan utnytte dette igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå