fotogigen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Lundefugl i lufta.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei, Fotogigen. Foto av lundefugl i flukt er ikke "hverdagskost", og en slik artig positur er i hvert fall ny for meg ! Skarpheten er meget bra når det gjelder fuglens hode, og fargene er klare og rene. Jeg, - og antagelig mange andre, skulle nok gjerne ha hatt et slikt bilde i porteføljen ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Tusen takk for flott kommentar Albert! desse fuglene er utrolig raske og vanskelige å fange i flukten( jeg er så heldig at jeg har en del slike i porteføljen min :=) Lenke til kommentar
nutini Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hei. Meget bra av lundefuglen i flukt. Må nok mye øvelse og tålmodughet til for å få til slike blinkskudd. Hjelper nok på med skikkelig utstyr også. Arvid. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Et virkelig flott skudd !! Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 DAGENS BILDE: Dette var en litt uvant positur å se lundefuglen i, men det skaper noen veldig flotte, myke linjer. Det gir liv til motivet, og gjør bildet visuelt tiltrekkende så vel som interessant. Veldig godt jobbet! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fantastisk bilde! De er virkelig vakre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg