SpecFic Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hallo! Lurer på om denne maskinen: https://www.komplett.no/komplett-gamer-i05/10875 kommer til og oppnå mitt bruker nivå pleier og spille LoL og Minecraft og litt andre skytespill.. Lurer på om denne pcen kan opnå no lag på bf4 og Titanfall ( ikke alt på hight på innstillinger ) og kan eg ha alt på Hight på LoL og Minecraft på den maskinen ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Må konfiguera med 760/770. 750ti som den starte på trur eg ikkje held til spel på high settings med god flyt. Lenke til kommentar
GoldenBenji Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei åssen lager man et nytt forum Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei åssen lager man et nytt forum Søk "how to make a forum" 1 Lenke til kommentar
SpecFic Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Ingen som har anelse ? Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Såg du ikkje posten min?? Lenke til kommentar
SpecFic Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Joda,men har ikke så særlig penger akuratt nå så må kjøpe en litt billig sånn som denne.også kan eg oppdatere pcen etter på, altså ta inn nye deler :-) Så lurte bare på om sånn som den e nå kan den kjøre bf4 og Lol og minecraft men ikke på high :-) Joda,men har ikke så særlig penger akuratt nå så må kjøpe en litt billig sånn som denne.også kan eg oppdatere pcen etter på, altså ta inn nye deler :-) Så lurte bare på om sånn som den e nå kan den kjøre bf4 og Lol og minecraft men ikke på high :-) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Joda,men har ikke så særlig penger akuratt nå så må kjøpe en litt billig sånn som denne.også kan eg oppdatere pcen etter på, altså ta inn nye deler :-) Så lurte bare på om sånn som den e nå kan den kjøre bf4 og Lol og minecraft men ikke på high :-) Joda,men har ikke så særlig penger akuratt nå så må kjøpe en litt billig sånn som denne.også kan eg oppdatere pcen etter på, altså ta inn nye deler :-) Så lurte bare på om sånn som den e nå kan den kjøre bf4 og Lol og minecraft men ikke på high :-) Svaret er ja. Lenke til kommentar
SpecFic Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Bra! :-) Tusen takk for svar ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå