EinarEriksen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ved å bytte launcher kan du få en treg mobil til å bli rask, samtidig som du får helt nytt utseende i menyene.Guide: Slik får du «ny» og bedre Android-mobil (Ekstra) Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva er forskjellen på å installere ny launcher, og det å f.eks. legge inn ny "programvare" slik som Cyanogenmod ? http://www.cyanogenmod.org/ Har ikke satt meg mye inni dette i det hele tatt, har en LG P4 880 , som jeg er rimelig treg av begynner å bli meget treg, bare jeg har 7-8 apper installert. Det burde i utgangspunktet være en "rask" mobil, er jo Tegra 3 og 4kjerne ? vet ikke hva som gjør den treg men. Lenke til kommentar
88Nightrider Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Å "bare" installere en ny launcher forandrer hovedsakelig bare utseende. Det å installere custom programvare er noe mere komplisert. Du kan få flere funksjoner. Bla mulghet for å justere CPU hastigheten (iverfall mulghet på de jeg har selv brukt). Dette kan være greit for å spare strøm, eller få mere "futt" til litt tungere spill/apper. Ellers er det i grunn bare fantasien som setter grenser på egendefinering av det meste på telefonen siden du uansett da har "root" (må ha det for å få installert custom programvare) tilgang. Du kan også installere en annen launcher på den custom programvaren. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hadde vært supert med en tilsvarende artikkel med endring av firmware. F.eks. med hensyn til "antibloat", hastighet, sikkerhet etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå