*F* Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Når jeg prøver å fjerne mapping til et nettverkshare får jeg meldingen "Denne nettverkstilkoblingen finnes ikke." Slik som dette: Dersom mappingen faktisk linker til et eksisterende share får jeg meldingen "Du har for øyeblikket åpne filer på L: (koblet til \\192.168.0.119\c$). Hvis du ikke lukker filene før du kobler deg fra nettverksenheten, kan du miste data. Vil du koble fra?" hvor jeg velger "Ja". Men den forsvinner ikke fra min datamaskin, slutter bare å fungere (som i første eksempel) Jeg kan bruke netuse til å endre hva som mappes, men har ikke greid å fjerne den helt. Tips? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ta det bort i registry og reboot. Prøv å se i. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints Og gjør et søk etterpå (kan være en plass til) Mappe persistant mot driveletter til variabel ip adresse (dhcp) og variabelt dns navn er ikke lurt. Kan du ikke bruke kun unc path. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 joda, dog skal det sies at spesifike ip er fast. Dette henger igjen fra en gammel server jeg hadde. har akkurat restartet, men skal sjekke registeret før nestengang jeg har planer om å restarte så ser jeg hvordan det går. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 net use i cmd fikke jeg ikke fjernet med. uansett, enden på visa var at problemet plutselig fikset seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå