Macklemore Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei, vet at det er et eget forum for moped, men det er lite aktivitet der, og spørsmålene mine handler mest om lappen. Så jeg spørr her:) Har meldt meg på et mopedkurs i nærheten. Det består av alle kjøretimene i kjøregård, og de på veien. Men, teoriprøven skal jeg ta den før eller etter kurset? Kan jeg ta prøven når og hvor jeg vil? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg mener den må taes etter du har fullført all teori/kursing. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Du tar teorien etter kurset og hvis du består teorien er lappen i boks. Men du MÅ huske å søke om førerkort først, gjerne gjør det nå med mindre du allerede har gjort det. Edit: Så ikke siste spørsmålet. Trafikkstasjonen tar du teorien. De har drop-in. Endret 2. april 2014 av ImBrakkie Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Trafikkstasjon=alle kjøreskoler? Kurset mitt er 26 og 27 april tror jeg. Burde jeg søke nå? Edit: Fant ut hva en trafikkstasjon er Er en i nærheten ser jeg:) Skal søke nå straks. Når jeg har søkt hva skjer da? Og kan det hende at det ikke blir godkjent? Endret 2. april 2014 av Macklemore Lenke til kommentar
y tho Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Trafikkstasjon=alle kjøreskoler? Kurset mitt er 26 og 27 april tror jeg. Burde jeg søke nå? Edit: Fant ut hva en trafikkstasjon er Er en i nærheten ser jeg:) Skal søke nå straks. Når jeg har søkt hva skjer da? Og kan det hende at det ikke blir godkjent? Tror du blir godkjent, normalt sett. Men når du har søkt må du vente på godkjenning før du kan dra til trafikkstasjonen og få tatt teorien. Les mer: http://www.vegvesen.no/Forerkort/Foreropplaering/Foreropplaering/Moped+%28M146%29/Trafikalt+grunnkurs Så kan du velge de forskjellige trinnene og lese mer. Som f.eks. at du må være 16 når du tar teorien. Endret 2. april 2014 av ImBrakkie Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Ble 16 ifjor høst så alder er ikke noe problem, har tatt trafikalt grunnkurs og mørkekjøring, har plettfri vandel, perfekt syn så regner med at den blir godkjent:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå