G-Man™ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Driver å skal byge en hundegård, og tenkte å bygge en på ca 5x5 meter. Tenkte å bruke nettinggjerde for å holde hunden inne, og bygge en treramme rundt. http://www.jula.no/gjerdenetting-1-75x25-m-793072 Er denne noe særlig? Eller bør jeg velge en annen? Er en Hvit gjeterhund som skal ha dette, så det bør jo være noe solig Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 trur jeg ville sjekket med felleskjøpet, om det er i nærheten av deg. pleier og ha greie prisen på sånne ting Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Ligger 100 meter unna, så skal sikkert få tatt turen innom Ser bare for meg at de er så dyre Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hehe, da burde det gå greit Når det kommer til netting osv er det ikke så gærnt.. du kan også kjøpe noen tre stolper som de bruker som heste gjerde. lagde en på 15kvm og det kom på 600 mener jeg, for et år sia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå