Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Display adapter fryser / krasjer

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg kjøpte nyleg eit nytt grafikk kort (R9 290 Tri-x) og eg kjøyrer den med XFX R9 290 (vanleg kjølar)

Og no etter at eg har installert nye drivera, blir skjermen "refresha" og eg får beskjed frå pcen at display adapter har krasja og windows har gjenoppretta etc.

Har relativt gammalt hovudkort og CPU, men har tidlegare kjøyrt SLI med to Nvidia kort og det fungerte fint.

Fekk også blue screen ein gong (fekk ikkje noko nummer på feilmeldingen)

Har søkt på google, men finn ikkje noko liknande problem.

Har og lagt merke til at minne kjøyrer på 1333mhz og ikkje på 1600mhz. (ram)

Specs:

Hovudkort: ASUS P8P67 PRO B3 P67

CPU: Intel Core i5 2500K

Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8G

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. Kansje dette vil hjelpe: Last ned DDU http://www.guru3d.com/files_details/display_driver_uninstaller_download.html.

Avinstaller AMD driveren til skjermkortet og kjør DDU, du får beskjed om at pcn vil starte i safemode. Når dette er gjort huker du av på både Nvidia og AMD driver, DDU vil nå fjerne rester av det som måtte være av drivere i registeret. Når det er gjort kan du installere nyeste driver til AMD skjermkortet ditt.

Når det kommer til minnebrikkene kan du enten sette disse manuelt eller huke av XMP-profil i BIOS på hovedkortet ditt.

Lenke til kommentar

Fann løsningen på Ram sjølv :)

Har nettopp reformatert pcen og skal oppdatere alt no, får sjå om det fungerar som det skal!

Update:

Fekk enda ein krasj, trur det kanskje er noko feil med kortet, får teste pcen med og uten kortet (og andre eventuelle delar)

Skjer ofte når eg er på nettlesarar, har prøvd å skifte, men samme resultat (Skjermdriveren har sluttet å svare etc"

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Var det en clean install og formatering av OS du gjorde?. Hvis nei.. prøvde du det jeg tipset jeg ga deg med DDU?.

Lenge siden jeg hadde Nvidia skjermkort(mange år siden det). Jeg fikk iallefall mange rare feilmeldinger/bluescreen osv da jeg gikk fra Nvidia til AMD/ATI, det var rester av Nvidia driver i registeret som var grunnen til mine problemer.

Eneste som hjalp på den tiden var clean install av OS, fantes ikke DDU da.

Lenke til kommentar

Ein clean install.

Fekk fortsatt problem. (brukte forskjellige drivera etc og det var til ingen nytte)

Eg har no fjerna kortet og bruker mitt XFX r9 290 heilt alleine uten problem, prøvde og å bruke tri-x kortet alleine men fekk fortsatt det same problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...