martin_o Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Kjøpte en 27' asus skjerm fra netonnet for ca 3 uker siden. Hadde brukt den i 2 uker til spilling og til redigering av videoer. Helt plutselig en dag så kommer det en rød strek opp på skjermen. Den streken forsvinner etter sånn 15 min og den kommer igjen dagen etterpå. Og sånn fortsetter det, plutselig er den der så forsvinner den igjen. Ringte netonnet i overigår og de sa at jeg skulle sende tilbake skjermen, men i går så forsvinner streken og den kommer ikke tilbake før idag. Noen som vet hva som foregår? Har ikke lyst til å sende inn skjermen hvis det ender opp med at de ikke finner noen feil. Hvis jeg trykker på skjermen kan man se at streken forsvinner. Det ser ut som at når jeg bruker playstation på skjermen så er det da den streken kommer opp, så prøvde ps3 en på en annen skjerm men det funka helt fint. Så er det noe galt med playstation eller er det skjermen som er mongo? Skjermen har 2 hdmi innganger, har prøvd å bytte kabler mellom macen og playstation, men det funka ikke. Endret 2. april 2014 av martin_o Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Prøvde du med en annen skjerm, men med samme kabel? Får du strek då? Lenke til kommentar
martin_o Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Prøvde du med en annen skjerm, men med samme kabel? Får du strek då? ja det gjorde jeg, og jeg får ikke strek på den andre skjermen da Endret 2. april 2014 av martin_o Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Da er det nok skjermen som det er noe feil med desverre. Du kan jo prøve skjermen med andre pcer eller spillkonsoller viss du har mulighet, bare for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå