Lounacy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hallo! Snart nærmer tentamen seg for meg, og jeg bare lurte på om noen vet hva som kommer på Faktor terminprøve 10. trinn vår 2014 ? Hva burde jeg øve på? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Alt du har lært på skolen i matte. 1 Lenke til kommentar
Lounacy Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Hehe, du har forsåvidt rett! Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Vel, hvis du har faktor terminprøve så regner jeg med at du har faktor-bøkene. Repeter hele grunnboka, og sjekk at du har god kontroll. I tillegg bør du kunne bruke excel. Vi hadde en felles heldagsprøve, så jeg vet ikke hva som kommer på prøven deres, men i faktorprøver pleier det å være det som står i boken, i tillegg til det du har lært tidligere(primtallsfaktorisering, pluss, minus, gange, dele) Lenke til kommentar
Lounacy Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Lounacy Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Bumper denne, vet noen om noe spesielt jeg burde øve på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå