danilovic Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jau, jeg trenger et relativt sunt, billig og mettende måltid fem dager i uka. Dette måltidet tenker jeg kunne vært en baguette. Problemet er at i nærheten av der jeg går på skole (St. Olavs plass 4-6, Oslo By Steinerskolen), er det ingen, store, billige, digge, mettende og sunne baguetter. Hvor i nærheten kan jeg få kjøpt en slik superbaguette? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Stort sett på skoler dersom det skal være billig...har jo BigBite og så ( i Bergen iallefall)....men det hjelper vel ikke deg så mye.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Du kan jo alltids lage en selv, så får du akkurat det du har lyst på? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bare ¨stikek ned på kiwi (rett ved skolen din) og kjøpe det som trengs det... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Hjemmelaga ekke så digg, og kiwi sine er dyre og ugode, eller dyre og gode og små... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 har dere ikke bigbite? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Gjør som meg da: Kjøp ostebricks eller ciabatta på butikken. Særlig det siste er rågodt med kjøttpålegg, gulost, et par paprikaringer og slikt. En ciabatta er veldig mettende, og det er kos å spise som lunch samt at du neppe vil søle noe særlig i det hele tatt. Ciabatta og ostebricks koster som regel i underkant av 7,- / stk. Noen ganger klasker jeg sammen et par brødskiver istedet, men i de tilfellene må jeg virkelig kjempe meg gjennom lunchen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Hva er bigbite? Og det er bare sånn at hjemmelaga baguett smaker ikke like godt som bortelaga - uansett. :/ Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 http://www.bigbite.no/ http://www.bigbite.no/bigbite.mpg Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 http://www.bigbite.no/bigbite.mpg /me vil ha sånn! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jo. Finnes mange Big-Bite restauranter i Oslo. Sinnsykt godt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Hvor da da? Så bare en på bigbite.no, og det var på Strømmen? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hvor da da? Så bare en på bigbite.no, og det var på Strømmen? En på Storsenteret i Ski oxo, men det hjelper deg kanskje ikke stort.. EDIT: ble sulten av denne posten, tror jeg må hive sammen no god mat! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bigbite er gode greier det, men dyre... For de som bor i Bergen har vi jo baggiskjappen på minde. Tror det er 20kr pr baggis og de er GODE! Husker ikke ka sjappen heter... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvor da da? Så bare en på bigbite.no, og det var på Strømmen? Vel, en i byen. Også er det en på storo. Trodde Bigbite var overalt jeg. Det er hvertfall flere rundt om i Oslo. Subway elns finnes det ved Oslocity, men det er ganske dyrt. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bigbite er gode greier det, men dyre... Månedens tilbud er jo billig da. 1stk 1/2 fot sub + 0.4mineralvann til 29kr. mmm Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 vet ikke hvor den skolen ligger... men ligger den nærme Byporten så kan du ta en subway? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vet iallefall at det er en BigBite på storosenteret, selvom det ikke hjelper deg så mye. Men subway er jo _digg_ da!! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 off, d der så syyyykt godt ut.. må lete etter en sånn bigbite shop nei, nå ble jeg skikkelig sulten Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Huii!! Jeg fant ut at den digge baguettsjappa fra der hvor jeg jobba før ligger rett ved skolen (vi kjørte trikk og stod i for å komme dit, så var det 2 minutters gange). De har så syykt gode, digge og svære baguetter der. Takk for hjelp ellers. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå