Albert Andersson Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei, Nutini. Som jeg har uttalt tidligere, har du en egen evne til å se motiver som mange, - meg selv inkludert, - ville ha oversett. Noen har større kreativ begavelse enn de fleste, men evnen til å "se" og reflektere kan trenes opp, og følgende sitat har en viss sannhetsgehalt: "Man kan observere mye bare ved å se". Jeg har ikke dine evner på dette området, men det er inspirerende og forhåpentligvis lærerikt å betrakte bildene dine , - inkludert dette ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Må bare si meg enig med Albert:-) Hjertelig takk.... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ja, dette med å se motivene (som Albert sier), og ofte de vi andre går rett forbi - der stopper du sikkert opp - undres litt, for så å sette blinkskudd Dette bildet synes jeg ble virkelig bra med rett dybdeskarpehet. Mvh Jan Lenke til kommentar
nutini Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Tusen takk for fyldig kommentar Albert,takk også til Pentaxen og Jan for fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg