V. Haugen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Prest mener slike leker er en trussel mot barns uskyldighet.– LEGO er djevelens verk! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hadde han sett hvordan jenter i barneskolealder hadde kledd seg og sminket seg, så tror jeg ikke han hadde bekymret seg så veldig om LEGO... 6 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg tror egentlig ikke han er særlig realitetsorientert i utgangspunktet og lever nok i sin egen boble/univers. Kanskje skulle han fått en liten diagnose eller to. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 La meg gjette: Påstanden stammer fra en kreasjonist, mormoner eller lestadianer. Kanskje en kombinasjon. 2 Lenke til kommentar
flogvit Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva er best for verden, og for Kostrzewa: 1. Hjelpe han med å spre budskapet sitt og lage artikler som dette 2. Hindre han fra å spre budskapet sitt og la være å lage slike artikler 3 Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hadde han sett hvordan jenter i barneskolealder hadde kledd seg og sminket seg, så tror jeg ikke han hadde bekymret seg så veldig om LEGO... Nå er det jo sånn at prester liker små gutter. 2 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Hele argumentasjonen hans faller på sin egen urimelighet da "Djevelen" ikke eksisterer, og hans/hennes/dets eksistens ikke kan bevises. Endret 2. april 2014 av rawilliam Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Fyren har ett poeng. selvom tittelen på artikkel fikk det til å virke som om det var en religiøs nutjob som kom med noe dumt. Barn påvirkes av det de ser, sure ansikt kan ha en negativ effekt på barns underbevisthet. 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Og hvorfor er et surt fjes mer negativt i underbevisstheten hos et barn, kontra en figur som er glad? Og alle lego-figurer jeg har smiler, så det er tydeligvis ikke sånn at du MÅ kjøpe sure ansikter. Jeg ser fortsatt ikke hvordan en artikkel ville endret synet om at det er en reiligiøs nutjob om man bruker ordet djevelens verk og lego i samme setning. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Andrull: Mange nye legofigurer har sinte blikk. De gamle smilefjesene er borte :/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Haha, ok, huff a meg. "Før i tiden" så kunne til og med foreldre ha sure fjes (samt barnehage-medarbeidere og andre på gata). Tenk så mentalt ødelagt vi ble da... Endret 2. april 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 For å ikke snakke om deres egne sure fjes når de måtte spise opp maten sin og rydde rommet. Rart jeg overlevde Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hehe, kan ikke annet en å flire når jeg leser dette. Så forresten på God morgen Norge en dame som så at barn bruker for mye tid med nettbrett, og trenger mer tid på bl.a. å lære seg å kjenne forskjellige ansiktsuttrykk... 1 Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Eneste gangen jeg forbanner lego for dens eksistens er når jeg trapper på en bit barbeint Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva er ikke i nå tia.... alt er laget av djevelen nå t dags Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Selvsagt er Lego djevelens verk. Alle som har tråkket på en vet det! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Nja, og hvem har skylden for at den lille djevelen ikke har lært å rydde opp etter seg? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Så basically "Lego is the path to the dark side. Lego leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering."? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg