aashildmtw Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei! Jeg går nå mitt siste år av en bachelorgrad i generell psykologi, og skriver dette semesteret bacheloroppgave. Oppgaven er en kvantitativ undersøkelse, og jeg og min gruppe ønsker derfor så mange respondenter som mulig. Jeg hadde derfor blitt utrolig takknemlig om dere kunne hjulpet meg med dette! Spørreundersøkelsen er helt anonym, og tar kun ca 2-3 minutter å fylle ut. Tusen takk! https://www.esurveycreator.com/s/6c3d865 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Svart. Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar
aashildmtw Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Tusen takk, dette setter vi utrolig stor pris på Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 virker som det var mange kontrollspørsmål ble litt forvirret av "defect" men regner med at det kun handlet om utseende og ikke for eksempel migrene eller andre usynlige ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå