Gyr0 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei.Jeg trenger å finne ut hvorfor tilkoblingen min mot en virtuell desktop er sinnsykt treg. Nå har det seg sånn at jeg jobber i Filippinene og serveren som denne desktopen ligger på er i Stavanger, så det er uansett tregt. Men, nå er det så ille at jeg ikke greier mer. Vært mye bedre før.Og selskapet jeg jobber for her gjør ingenting med det, så vidt jeg vet er det ingen som tar ansvar for problemet. Selv om alle mine kolleger her har akkurat samme problem. Noe som gjør at jeg blir veldig flau på vegne av det selskapet jeg jobber i. Så hvordan finner jeg ut hvor flaskehalsen ligger ?Logger meg inn via en webside som bruker Citrix. Og derfra starter jeg Microsoft remote desktop som er hostet på citrix serveren i StavangerSkriver inn addresen til desktopen som også er hostet i Stavanger og kobler til.Internettforbindelsen herfra til andre websider virker helt grei.Så problemet er spesifikt mot serverne som ligger i Stavanger. Hvordan kan jeg best identifisere problemet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå