notorled Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg er lei av den 20meter lange TP kabelen min(pga MYE packetloss), og vil heller satse på trådlåst nettverk. Alt jeg bruker det til er internett sharing. Hva trenger jeg?Hva kan jeg få til den "rimeligste" prisen? Burde jeg velge kort i PCI, PCMCIA eller USB? Holder denne mål? UNEX Wireless Network kit for 2 Users 11Mb 802.11b USB Webpris 1635,- http://www.pcbutikken.com/product2.asp?id=...11I&IT=%2394702 Takk for svar Lenke til kommentar
Domino Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har du packetloss på en 20m kabel ville jeg heller kjøpt ny kabel.. Dessuten skal det være mye packetloss før kabelen din blir like treg som et 11mbps trådløst nett :-? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 problemet er at kabelen går ut ett vindu og rundt huset(ute) og inn i kjelleren hvor pcen min står. Jeg har ikke fått borret på hull. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Da tror jeg du skal lete lenge etter trådløst utstyr som kan hjelpe deg.. Prøv TP av god kvalitet. Gjerne skjermet. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Trådløst nett har jo MYE mer pl enn kabel da.. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Trådløst nett har jo MYE mer pl enn kabel da.. Dette er i alle fall bare tullball... Hva du skal kjøpe er litt avhengig av hvilken ISP du har og hvilket utstyr du har fra før. Gi oss litt mer info du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå