palodal Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Bestemt meg for å kjøpe en av disse modellene. Hva går jeg glipp av hvis jeg ikke kjøpe toppmodellen?? Ser meg blind på alle spesifikasjoner..... er selv tv-bildet bedre? Liker å se film ,sport, konserter og Naturprogram. Er fortsatt f.eks Apple Tv en bedre/raskere løsning enn å kjøre det direkte gjennom Tv`n ?? Håper dere eksperter kan hjelpe meg :-)) Lenke til kommentar
liealot Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Unnskyld at jeg spør, men hvilke modeller er det du vurderer? Samsung har ganske mange.. Lenke til kommentar
palodal Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 UPS... det ble borte UE55F8005 vs UE55F6505 Lenke til kommentar
palodal Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 UE55F8005 vs UE55F6505 :-) Lenke til kommentar
liealot Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Tja, med mindre du er sports eller filmfantast, eller synes at raskere smartfunksjoner og det å kunne styre TV'n med håndbevegelser er verdt 4 laks, så bør du gå for 6-series, slik jeg ser det. Er det viktig med samsung, eller er du åpen for andre produsenter? Edit: Ser nemlig at LG har en 4K-modell til 15 tusen.. Endret 2. april 2014 av liealot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå