Andreasfe Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Trivelig tema du har valgt ut. Liker også de resultatene meget godt. Gjerdestolpene var særdeles pent komponert med fin sort/hvitt-konvertering. Sammen med bildet fra treffet 1. april er nok det mine favoritter i festen din så langt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Misbruk av kopp/beger i røykepause. Der skal det vel være noe annet Flott bilder, likte spesielt bra Røykepause og Radiobildet. Tivoli gir fin musikk, synd Fm blir borte. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Enig med Andreasfe, flott komp og sh-konvertering på fjerdestolpene fra Hvaler. Helt i tråd med utfordringen også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Trivelig tema du har valgt ut. Liker også de resultatene meget godt. Gjerdestolpene var særdeles pent komponert med fin sort/hvitt-konvertering. Sammen med bildet fra treffet 1. april er nok det mine favoritter i festen din så langt. Takk for kommentaren. Jeg er fornøyd med resultatene selv, men skulle gjerne fått tatt noe fler bilder. Misbruk av kopp/beger i røykepause. Der skal det vel være noe annet Flott bilder, likte spesielt bra Røykepause og Radiobildet. Tivoli gir fin musikk, synd Fm blir borte. Takk. Er enig i at det begeret burde vært brukt til noe annet Denne Tivoli-radioen vil få et langt liv da den bør så nærme svenskegrensen at den tar inn svensk radio. De stenger ikke FM-båndet på lenge. Enig med Andreasfe, flott komp og sh-konvertering på fjerdestolpene fra Hvaler. Helt i tråd med utfordringen også. Takk. Endret 24. april 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 (endret) 26. Det spirer og gror Olympus E-30 + 14-54mm f/2.8.-3.5 II @ 1/30s; f/3,5; 54mm; ISO 1600 En potte malt av ivrige barnehender, fylt med jord av bestemor, og frø sådd av de sammen. Det at plantene gror og ikke har dødd etter at de har havnet hos meg, er et under Endret 26. april 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Rett og slett veldig koselig bilde 26. Hadde muligens unnet meg å bruke 45mm om du fortsatt har den. Mitt favoritt-µ4/3-objektiv. Det eneste jeg savner fra den leiren nå som jeg har fått Canon EF-M 22mm som erstatning for P20. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Absolutt trivelig bilde, og den duse bakgrunnen har du fått bra til. Fortsett å passe småplantene, kanskje det blir gartner av deg. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 ER det Basilikum? aldri fått til det med frø jeg ) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Fin krukke og behagelig bokeh. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Koselig bilde det siste der ja, enig i det, fin bokeh også. Blir riktignok ikke helt fortrolig med komp/utsnitt, blir sånn nesten midstilt og bladet i fokus litt for høyt kanskje? Just my 2 cents Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Rett og slett veldig koselig bilde 26. Hadde muligens unnet meg å bruke 45mm om du fortsatt har den. Mitt favoritt-µ4/3-objektiv. Det eneste jeg savner fra den leiren nå som jeg har fått Canon EF-M 22mm som erstatning for P20.Takk. Det er absolutt en tanke å prøve ut 45mm-en. Absolutt trivelig bilde, og den duse bakgrunnen har du fått bra til. Fortsett å passe småplantene, kanskje det blir gartner av deg.Takk. Tror det skal en del til før jeg blir en gartner ER det Basilikum? aldri fått til det med frø jeg )Aner ikke hva det er - det følgte med noen frø sammen med potta (og malingen den er malt med). Håper bare det ikke blir en plante som man kan bli arrestert for å dyrke Fin krukke og behagelig bokeh.Takk. Koselig bilde det siste der ja, enig i det, fin bokeh også. Blir riktignok ikke helt fortrolig med komp/utsnitt, blir sånn nesten midstilt og bladet i fokus litt for høyt kanskje? Just my 2 cents Takk. Jeg er ikke 100% fornøyd med utsnittet, jeg heller. Men det var det jeg fikk til der og da. Jeg kommer nok til å prøve en gang til hvis jeg får tid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 (endret) 27. Det spirer og gror IIOlympus E-30 + 50-200mm f/2.8.-3.5 @ 1/250s; f/5,6; 137mm; ISO 250Denne planten er muligens ikke like ønsket ... Endret 30. april 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Men som fotomotiv gjorde den seg godt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Flott bilde med fin bokhe. Det er overraskende lite jordsmonn som skal til før planter/ugress finner det for godt å etablere seg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Men som fotomotiv gjorde den seg godt. Det gjør den Flott bilde med fin bokhe. Det er overraskende lite jordsmonn som skal til før planter/ugress finner det for godt å etablere seg Takk. Ja, det er imponerende hvor lite det skal til Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 (endret) 28. I speilet Panasonic G3 + Lumix G 45-150mm f/4-5.6 @ 1/160s; f/7,1; 65mm; ISO 160 Noen ganger kan sidespeilet brukes som et motiv Endret 28. april 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 27.: fikk meg til å tenke på "løvetannsbarn". Håper den overlever! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 27.: fikk meg til å tenke på "løvetannsbarn". Håper den overlever!Den er der enda Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Færre bilder enn vi er vant til fra deg (men varslet..), de som kom var jo alt overveiende bra da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Færre bilder enn vi er vant til fra deg (men varslet..), de som kom var jo alt overveiende bra da Takker. Er i grunn fornøyd med fangsten, selv om den var mager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå